Kauhugalleria

Halipossu En mainosta en :) Sut kyllä heti keksin, ku luin tuolta aiemmista keskusteluista teijän muksun nimen.
Niissä valmennusryhmän tapaamisissa on ihan vaan pari aina ollu paikalla, kuka minkäki kiireen takia. En tiiä kauanko tapaamiset kestää hengissä, tuskin kauaa enää. Mieki siellä vaan paristi käyny.
Mut hauska että täällä törmättiin! Ehkä nyt tulee taas käytyä, kun kaikki ei oo ihan tuntemattomia. :)
SannaKoo, meijän ukot muuten on samassa työpaikassakin, ja samassa vuorossa. Ei kyl mun mielestä samoissa hommissa.
 
:) Kyllä on pieni maailma! Jos sun ja Sannan miehet on samassa duunissa...

Ja meidän lapsella ei ole edes mikään harvinainen nimi, yksi suosituimmista. Mä nyt vaan oon aina niin suuna päänä, että kaikkihan mut tietää. :D No joo...varmemmaksi asian tietty tekee se, jos vielä tietää, että meillä on toinen muksu tulossa tuollaisella aikataululla... Hih!
 
Tosiaan, kyllähän mie sen sähköposteista luin, mut jäi vastaamatta siihen ketjuun. Onnittelut teille! :) Ihana uutinen oli!
Saa nähdä, millon me Ellille kaveri saatais, meinaa vauvakuumetta olla taas. Ainoastaan sitä 24/7 oksentelua en kaipaa..

Nyt kyllä alan roikkua tälläki palstalla taas useemmin! Aina välillä oon käyny kurkkimassa, mutta niin paljon vieraita nimimerkkejä on entisten tilalla, että hiljaa oon taas poistunu. Asialle vois tietty tehdä jotain. :)
 
No joo, kuten tuo Possunen kerto, niin mulla ei kyllä välähdä, vaikka se koitti sua kuvaillakin... Mutta tosiaan siitä on jo se liki vuos aikaa, ja kun me käytiinkin vaan ne kaks kertaa. Todennäköisesti muistaisin sut nähdessäni, mutta nyt en kyllä saa sieltä valmennuksesta kenenkään nassuja "näkyviin". Halipossu miehineen oli ainoot, jotka jäi mieleen, kun asuvat tässä meidän kylällä, muuta asuivat niin "kaukana". Samoista syistä siis mullakin jäänyt tulematta niihin jatkotapaamisiin, matka on vaan niin jotenkin hankala, että mieluummin sitä lähtee sitten treffaamaan muita (tän palstan) äitejä tonne stadiin tai Selloon. :)

Vai on miehet samassa duunissakin! Muistiko sun miehes mun ukon, vai oonko mä ehtinyt ukon työpaikankin täällä jo paljastaa? :D Tosin onhan noita tuolla yössäkin aikas monta vuoroakin. Mun mies siellä kuivatuotteiden puolella, vai mitenhän se ny kuuluu sanoa.

Ja ala ihmeessä aktiivisemmin palstailemaan! Vaikka osa nimistä voi olla vieraampiakin, niin on meitä aika läjä jo sillon ihan alusta alkaenkin palstailleita!
 
SannaKoo me ei oltu niitä äänekkäimpiä siellä, ni siks et muista. :)
Mun mies jo siellä valmennuksessa tunnisti että sun mies on samassa työpaikassa, ja nyt ku oli pakko tää "kohtaaminen" täällä palstalla sille kertoa, ni se sano että miehes on monta kertaa ajanu kuulemma samaan aikaan aamulla töistä pois. Mun ukko on tuorepuolella, eli ei ne siellä töissä keskenään oo tekemisissä.

Täytyypä alkaa ahkerammin palstailemaan, kai sitä äkkiä tutustuu uudestaan!


Tässä vielä terveiset Elliltä palstalaisille! :D -->

mnc tm,.K NNNNNNN ...... DÖZ MBH G JG CX0
 
Hahahaaah, täällä varsinainen käteväemäntä! Pesin eilen vähän pyykkiä... saattoi sitten olla jotain värjäävää koneessa, en vaan vieläkään ole keksinyt, että mitä! Eka kerta, jee! ;) (aurinkosukat meni vähän sinisiks, vieressä vertailua helpottamaan tumppu. Takki oli aikas lähelle tuon sisävuoren keltavihreä, ehkä enempi keltaiseen taittava, mutta nytpä se on sininen! Onneksi värjäytyi ihan tasaisesti, sillä toi on oikeesti jopa kivempi tuo takki noin!)

 
Hehheh! Samaa harrastetaan täällä. Miehellä on muutama hempeän vaaleanpunainen aluspaita kaapissa... Mutta hei, tuo takkihan on oikein hieno!
 
No omituista tässä on, että ainoastaan keltaiset ja vihreät kuosit värjäytyi :D Esim. parit lakanat ja harsot sai ehkä ihan supersupersuper hailakan haalean lilahtavan säväyksen, mutta sitä tuskin ees tajuaisi, jos ei olisi omia kamoja. Ja tällä kertaa tosiaan kävi ihan hyvin, kun nuo sukathan nyt oli jo pienet tietysti (vaikka mies ne jostain syystä yks päivä Joonan jalkaan tunkikin!! Sen takia ne pesussakin oli, että saan jemmattua ne pienten laatikkoon ;)) ja takki on oikeesti paljon parempi noin! Vähän olin epäröiny sen vaaleankellertävänvihreän suhteen, kun se ei mun mielestä ois oikeen tolle pojalle sopinut, mutta anoppi oli sen jostain halvalla saanut ja ajattelin antaa sille mahdollisuuden keväällä :D Mutta nyt en malttais oottaa, että toi takki olis sopivan kokoinen!
 
oliko sulla pesulämpötila 40 astetta? sitte jos oli, niin ne on nuo aurinko-naaman siniset silmät... se väri pysyy kuudessakympissä, mutta lähtee neljässä.... tai joku muu sukan raita, tai peräti sininen vetoketju...

nim. kok.on!!!!!!!!!!!
 
Haa, no se vois täsmätä sukkiin, sillä lämpötila tosiaan oli 40c, koska takki ei kestä kuuttakymppiä... Yleensä meinaan Joonan pyykki on aina ollu kuudessakybässä, mutta noita ulkovaatteita pestessä heittelen sinne sit noita bodyja ja muita sekalaista neljäänkybään.

Oi Maarinen, selitä mulle vielä tuo, että miksi takin väritys meni tollaseks? :D
 
hmmm. aika jännä. ei meillä noi aurinko sukat ja tumput värjänny vaikka pesinkin niitä neljässäkympissä. ONNEKS EI!!! 
 
No sitten se ei voi olla siitä, koska mä rupesin kans kelaa, että ihan salettiin oon pessy ne aiemminki neljässä kympissä... ne oli meinaan sillon alkuunsa tosi usein jalassa, ja silloin tuli noita jotain haalareita ja muita neljänkympin kamoja pestyä kanssa kun tuo puklukone sotki aina kaiken.

Ja jotenkin en usko, että se ois riittäny värjäämään kokonaisen takinkin niin tasaisesti... Mutta en kyllä ihan oikeesti keksi mitään muutakaan, että mitä tuolla on voinut olla! :D
 
Pakko tulla kuokkimaan tänne tuolta kesäkuisista teidän Kauhugalleriaan... Kiitos aivan loistavista kuvista! [:D] Väsyneenä kun noita kuvia katselin, niin vedet silmissä nauroin, kiitos!!! [:D][:D][:D] Ihania muruja ilmeineen teillä kaikilla!!! 
 
Tässä lievä säikähdys, kun äiti alkoikin räpsiä kuvia rauhallisesta leikkihetkestä! 

 
Jos ei saa isiä päästää syöttöpuuhiin, niin ei saa kyllä lasta itseäänkään.. Näkkileipä ja kuola on sellanen mukava yhdistelmä, joka vähän kuivahduttuaan vaatii aikamoista liotusta lähteäkseen pois! :S

 
Pakko laittaa tää tänne. Eräskin helmi kuva Benjin ekoilta viikoilta... Tosi hurmaava kuva sekä äidistä että pojasta.



 
Ailime, te ootte ehdottomasti parhaimmillanne molemmat [:D][:D]

HAPPY HALLOWEEN täältä pikkupikku-päärynältä:


 
Tässä kuvassa pitäisi olla oikeasti puhekupla.....
"johan se nyt on pentele, jos ei tähän taloon löydy kuria!" Meidän kohukaunotar se siinä kometaa isiä, miten telkkarin kaukosäädintä OIKEASTI kuuluu käyttää! Hurrrrrjan pelottavaa!


 
Takaisin
Top