Kauheat ylävatsavaivat

sapsukka

Oman äänensä löytänyt
Olen nyt rv 11+5 raskaana ja olen rv6 asti kärsinyt ylävatsavaivoista: ilmaa kertyy kauheasti, oksettaa ja ajoittain ihan koskee ylävatsaan. Myös polttelua on ollut, mutta se hävisi kun aloitin syömään närästyslääkettä. Alavatsa ei ole erityisen turvonnut ollut missään vaiheessa. Onko muilla tällaista? Onko helpottunut raskauden edetessä?

tämä on minun kolmas raskaus, pahoinvointia on ollut joka raskaudessa alussa, mutta ihan tällaista en muista että olis ollut.

Hei!
Minulla viikot 9+1 ja kanssa aivan mieletön turvotus ylävatsalla. Myös oksettavaa oloa ja polttavia röyhtäyksiä tulee. Aiemmissa raskauksissa oli närästystä mutta ei näin aikaisin
. Kiva kuulla, että en ole yksin vaikka vielä mukavampi olis olla ilman tätä vaivaa Lienee vois kokeilla omeprazolia josko auttaisi.

Olen nyt rv 11+5 raskaana ja olen rv6 asti kärsinyt ylävatsavaivoista: ilmaa kertyy kauheasti, oksettaa ja ajoittain ihan koskee ylävatsaan. Myös polttelua on ollut, mutta se hävisi kun aloitin syömään närästyslääkettä. Alavatsa ei ole erityisen turvonnut ollut missään vaiheessa. Onko muilla tällaista? Onko helpottunut raskauden edetessä?

tämä on minun kolmas raskaus, pahoinvointia on ollut joka raskaudessa alussa, mutta ihan tällaista en muista että olis ollut.

Mulla nyt sun kuvailemia vatsakipuja ollut kohtauksittain. En ole enää raskaana, mutta just tollaisia tuntemuksia ollut. Epäilen sappikiviä itellä. Mulla on kuin puristava vanne ylävatsalla ja tosiaan oksettaa.

Voisko olla sappikiviä? Vai toiminnallisia ylävatsavaivoja? Raskaana suolet litistyy kohdun tieltä mikä lisää vatsavaivoja. Tsemppiä! Beating Heart

Takaisin