Kauanko olette vuotaneet keskenmenon jälkeen?

ippa

Oman äänensä löytänyt
Omalla kohdalla kävi niin, että vuoto alkoi 6+0 vain ruskeana vuotona. Jatkui 6+4 asti jonka jälkeen kivut yltyivät ja vuoto verisempää. Juurikaan hyytymiä ei ennättänyt tulla. 6+5 yönä kipu oli kuin pahat menkkakivut ja vuotoa tuli vähän. Seuraavana päivänä ultraus ja oli tyhjä kohtu vain. Lääkäri sanoi, että on saattanut olla tuulimuna ja että mitään ei enää näy, tai sitten alkion kehitys oli keskeytynyt ja keskenmeno tapahtui itsekseen, joten ei vaadi tyhjennystä. Oli kuulemma ollut tyhjä jo hyvän aikaa. Nyt haluaisinkin kuulla kertomuksia, että kauanko olette vuotaneet? Paljonko ja minkä tyyppistä vuotoa koko tyhjentymisen aikana? Itselläni vuoto on jatkunut nyt kokonaisuudessaan 12 päivää :/ Entäpä milloin normaalisti kuukautiset ja ovis? Yksilöllistä...niin varmasti, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia. Kiitos :)
 
Mulla alkoi vuoto oletetulla 8.vkolla, vaikkakin oli just hiljan ultrassa todettu, että viikkoja oli paljon vähemmän. Ensin alkoi selkäkipu, sitten se siirtyi myös vatsan puolelle, ja sitten alkoikin raju vuoto. Tämä kaikki tapahtui muutaman tunnin kuluessa. Vielä samana iltana tuli myös hyytymiä ja sama jatkui pari seuraavaa päivää. Yhteensä vuotoa tuli n. 5päivää. Se oli sen koko ajan melko runsasta, ja myös vatsa ja selkä olivat todella kipeät koko sen ajan..Nyt kun alkoi menkat, ne olivat tosi kivuliaat ja lyhyet, ja niiden jälkeen on ollut aika kovia vatsakipuja. Olenkin menossa alkuviikosta ultraan, jossa katsotaan että onko sieltä kaikki tullut ulos ja onko kaikki hyvin.
 
Okei, kiitos vastauksesta. Ja kurjaa kun teilläkin näin :/ Itsellä ei ole tullut mitään mahdottomia kerralla. Enimmäkseen vain tätä typerää ruskeaa vuotoa. Olisi ehkä järkevää varata myös lääkärille aika ja varmistaa että ei ole jäänyt mitään...ja kun  meillä on nyt matkakin edessä parin viikon päästä.
 
Minulla vähän pitenmpi tämä vuoto, rusehtavalla vuodolla alkoi viikolla 7 ja siitä jatkui ja paheni koko aika tähän vk 13/14 saakka. Nty vihdoin tuli hyytymät ja kunnon vuoto pääsi alkamaan joten jos viime keskenmenoa ajattelee niin pari viikkoa varmaan tästä vielä kestää....
 
Kiitos Niian vastauksesta. Voi..:( kunpa se ei kestäisi sinulla, eikä minulla noin kauaa. Muutenkin on ollut kurjaa aikaa ja sitten vielä sitä vuotoa...plääh. Tsemppiä sinnekin!

Tein juuri mielenkiinnosta ovistestin kun niitä tuolla kaapissa oli. Oli todella vahva testiviiva, paljon vahvempi kuin kontrolliviiva. Tein tämän testin paristakin syystä: ensiksikin, että oppisin ovikseni aikataulusta jotain ja toiseksi, nyt sitten tiedämme vältellä tämän ajan pupuhommia. Lääkäri kun suositteli että tulis yhdet kunnon menkat ennen seuraavaa yritystä..
 
Ippa: minulla ollut vähän erikoinen tämä tilanne, siksi nnäin pitkä vuoto. Ei se yleensä näin kauaa kestä sentään
 
Ikävää kuulla keskenmenoista, joten pahoitteluni niille jotka ovat sen myös joutuneet kokemaan.

Aloin vuotamaan rv 9+4. Ja koska sattui olemaan Lauantai, ei lääkärille saanut noin vain aikoja. Istuin sitten päivystyksessä monta tuntia, jonka jälkeen lääkäri totesi, että kesken on mennyt noin 90% mahdollisuudella. Maanantaina äitiyspolille tarkastamaan tilanne, ja ei saa ottaa vahvoja särkylääkkeitä, jos onkin vielä elämää. Totesi että muuta ei voi näin viikonloppuna tehdä, ja koska on niin aikaisessa vaiheessa, ei mitään edes olisi tehtävissä jos on kesken mennyt.
Maanantaina kätilö totesi ultralla kesken menneen. Sain suun kautta otettavat lääkkeet, ja kotiin odottamaan. Yhden päivän sain saikkua.
Vuoto ei ottanut laantuakseen, ja koska mitään jälkitarkastuksia ei ollut jouduin itse soittelemaan kokoajan äitiyspolille, ja pyytämään uusinta tarkastusta. Sain uudet lääkkeet noin 3 viikon vuotamisen jälkeen, jotka eivät nekään toimineet. Vuosin yhteensä 2kk, ja kun vihdoin sain ajan kaavintaan tuli tämä itsestään ulos.

Koin saavani todella huonoa palvelua, ja ketään ei oikeasti kiinostanut.

Nyt onneksi rv 34, ja potraa poikaa odotellaan :)
 
ippa, kannattaa käydä tarkistuttamassa, siis jos tuollainen epämääräinen vuoto jatkuu tai on kipuja. Edellisessä keskenmenossa tuli vasta lääkkeillä, joskaan ekat lääkkeet eivät tehonneet, tuli vain osa ulos, ja kivut jatkuivat, jolloin ultrassa todettiin parin viikon päästä lääkkeiden otosta, ettei ole tullut kaikki ulos, ja määrättiin uudet tabletit. En ottanut niitä kuitenkaan heti, ja muutaman päivän päästä tästä alkoivatkin kivuliaat menkat, jossa samalla tuli sitten kaikki loput... että se oli jotenkin vaikeampi tuo edellinen...vuonna 2007 kun mulle tuli myös keskenmeno vkolla 12 (sydänäänet oltiin käyty viimeksi vkolla 10 kuuntelemassa, ja sillon kaikki oli vielä hyvin ) ei tullut myöskään itsestään ulos monen viikon odottelun jälkeenkään, niin silloin suoraan vaan laitettiin kaavintaan..silloin tuo kaikki oli ohi muutamassa päivässä ilman pahempia vuotoja...

Kiva kuulla, Johku83, että odottelet nyt lasta, tsemppiä loppuodotukseen :)
 
Mulla kesti vuotoa n. viisi viikkoa km jälkeen. Todella ärsyttävää tihkuvuotoa ja tuntui ettei se lopu koskaan. Tein kontrolli raskaustestin kuusi viikkoa km jälkeen ja testi näytti edelleen plussaa. Päivystykseen tutkimaan tilannetta ja löydöksenä oli, ettei kaikki raskausmateriaali tullut ulos. Uudet lääkkeet kouraan ja kotiin. Vuoto ei alkanut, mutta olo oli aivan kammottava seuraavat neljä päivää. Uudelleen päivystykseen ja sieltä passitus kaavintaan. Kaavinnan jälkeen vuotoa kesti reilut kaksi viikkoa. Mulla ei siis ollut kipuja eikä tulehdusta kertomaan, ettei kaikki ollut tullut ulos, vaan olo oli kaikenpuolin normaali sen jälkeen kun vuoto loppui. Tiedä sitä sitten koska olisi alkanut oireilemaan. Vihdoin viime viikolla sain ensimmäiset kuukautiset elokuun jälkeen. Raskautta kesti aina viikolle 12 saakka ja km ilmeni tihruvuodolla ja todella kipeänä pakarana. Tsemppiä kaikille km kokeneille ja valoisaa talvea kaikille :)
 
7 viikko menossa.. Ilmeisesti meni kesken jo menkkojen aikaan huhtikuun alussa, (en oikeastaan tienny raskaudesta kun testeissä ei kerenny näkyä). Pari päivää niiden loputtua alko tiputtelu ja oli välistä pari päivää taukoo ja taas alkoi, vappuna järkyttävät alavatsakivut vähän supistumaisia ja sitten päivystykseen keskellä yötä, kun ei mikään särkylääke tehonnut. Gynepolilla ravasin 3 kertaan kun oli niin outoa ja epäilivät kohdunulkoistakin,mutta oli sitten kuitenkin kohdussa ollut. Hcg laski tosi hitaasti.. 178 oli silloin päivystyksessä. Viime keskeviikkona ( noin 4 viikkoa ekasta verikokeesta) oli hcg vielä 16 mut olettaisin et nyt hiipunu kokonaan kun varmaan menkat alkoi lopulta, viime viikko oli jo rusehtavaa verta ja lauantaina alkoi taas runsaampi verinen vuoto. Toisen yritys menossa, esikoista odotettiin 3 vuotta ja nyt toiveissa lyhyellä ikäerolla toinen, toivottavasti tärpäisi kunnolla seuraavalla kerralla, en jaksais tämmöstä toista.
 
Otan osaa Johku83.Itekkin 2 keskenmenoa kokeneena tiedän ja jälkinmäisessä jouduin 1,5vko jälkeen kaavintaan kun mulla eivät näes keskenmenneet tuu noin vain ulos.Kokoajan kunsain ne tyhjennyslääkkeet suunkautta ei auttaneet.Kokoajan tuli verensekaista kudosnestettä ja perjantainna v.2011 sain naikkarille ultran jan todettiin että on raudanlujasti kiinni ja vain kudosnestettä tulee ja samalla tarkisti,ettei ollut elämää.Vuotoa oli 7pv. mutta auttoi sitten jälkikäteen ajateltuna niihin naisten vaivoihin ne kesti 7pv ja nyt ennee 4pv. ja ovat kivuttomammat.

nyt jännitetään ekaa neuvolaa kun 4kk eskarin syntymästä on tulossa toinen niinkyllä jännittää onko elämää jajos on menny kesken niin ei ole ollut mitään vuotoja tai kipuja mittään

Paljon onnea odotukseen jatoivotaan,että matkustaja pysyy matkassa loppuun asti.
 
Mulla kesti vuoto kaikenkaikkiaan noin kaksi viikkoa, muutama välipäivä oli, joten varsinaista vuotoa 1,5vkoa. 4vkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä hcg oli 2 ja noin viikko tätä ennen olin jo tehnyt negan raskaustestistä.
Eli minulla taisi käydä aika hyvin, jos nyt näin voi sanoa. Paljon olen lukenut näitä ikäviä tarinoita, kun lääkkeet eivät ole toimineet ja jouduttu kaavintaan, tai vuoto on kestänyt ja kestänyt, eikä uuteen yritykseen ole päästy :sad001
Tsemppiä kaikille keskenmenon kokeneille♥
 
mitenkähän tän pistäis.. mulla alkoi tihrustaa vuotoa viikoilla 8+6 ensin rusehtavaa pyyhittäessä, seuraavana päivänä tuli välillä vähän enemmän ja välillä vähemmän, mitään kipuja ei ollut, vuoto loppui vk 9+3(ma) eli kesti mun normi menkkojen ajan vvimisenä päivänä tuli pieni hyytymä ja vähän jotain repaletta(?)
kävin neuvolassa verikokeissa torstaina ja täti koitti sydän ääniä, ei löytynyt.. menin sitten ultraan seuraavana maanantaina, sydän ääniä ei löytynyt vieläkään mutta viikkoihin nähden pienempi sikiö löytyi ja kohtu oli kasvanut, nämä passitti poriin ultraan tiistaille, siel ei löytynyt mitään ja kohtu normi kokoinen, ottivat viel verikokeen josta hcg oli 8 sanoivat että kesken mennyt.

Mutta mä en ymmärrä mihin se kohdun laajentuminen ja sikiö hävisi yön aikana? ja toisekseen mulla on selkeitä raskausoireita edelleenkin, maha on pyöristynyt, nälkä koko ajan, todella väsynyt, liikkeitä tuntuu (olen aina tuntenut sikiön liikkeet aikaisessa vaiheessa), käyn useammin vessassa yms..

niin miten tässä pitäisi nyt ajatella?
 
Mulla kaks km takana varhaisilla viikoilla 5-6 molemmat. Vuotoa tuli 4-6 viikkoa, välillä runsaammin ja välillä voimakkaammin. Jälkimmäisestä sain myös kohtutulehdulsen.
 
Sain keskenmenon rv 7+. Ensin tyli pari päivää rusehtavaa tuhruvuotoa, sitten pari päivää vuoto pikkuhiljaa runsastui ja muuttui kirkkaammaksi. 5. päivänä varsinainen tyhjentyminen ja noin 5 tunnin ajan vuosi oikein kunnolla ja tuli isot hyytymät. Vessassa ravasin 5-15 min välein, kun tuntui, ettei side riitä. Tuon tyhjentymisen jälkeen vuoto rauhoittui normaalin kuukautisvuodon kaltaiseksi ja kesti noin 5 päivää.
 
Keskenmeno tuli 6 vk. aluksi tuli verta, ja heti tuli tummanpunaisia hyytymä möykkyjä. vuota jatkui runsaana kuukautis vuotona yht 5pv
 
Koin keskeytyneen km reilu viikko sitten. Vuosin ruskeaa tuhrua ihan plussauksesta asti. Km tapahtui 8+4, jolloin tuli runsaasti kirkasta verta. Kohtu tyhjennettiin lääkkeillä ja jälkivuoto kesti tuon viikon verran. Ihan pienen pientä tuhrua on vielä.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Keskenmeno 22.5 ja vuotoa riittää edelleen. Välillä tuntuu että josko se loppuu, mutta pamahtaa taas tiputtelemaan :/ voi kun loppuis jo!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top