Kauan vauva pärjää isin kanssa kahdestaan?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on alusta asti ollut isän kanssa ja mitä pärjäämistä siinä on? Kunhan ruokaa on. Ei meillä oo ainakaan miehellä ollut mitään ongelmia olla kahdestaan vauvan kanssa. Tyttö oli kaksi kuukautta, kun olin itse koko päivän pois. Hyvin niillä oli mennyt enkä nää mitään syytä miks noi ei pärjäis. Ei äiti oo mikään superihminen jota ilman ei pärjää.

Minä palasin kouluun esikoisen ollessa 4kk. Meillä tuo tarkoitti sitä, että lapsi oli mun koulupäivän ajan isänsä kanssa ja tuli mun luokse välillä imetettäväksi kun en riittävää maitomäärää saanut aina pumpatuksi ja moniallergiselle lapselle ei löytynyt sopivaa korvikettakaan. Näin mentiin noin vuoden ikään asti jolloin löytyi se korvikekin ja lapsi aloitti päivähoidossa. Minä olin siis esikoiselle lähinnä samassa asemassa kuin monelle on isä jos unohdetaan nuo imetykset. Tuolloin asiat sujuivat hyvin ja ihan tasapainoinen lapsi tuo esikoinen on noilta osin ainakin nyt teini-iässä vielä. Ehkä hän joskus aikuisena sitten itkee aiheesta terapiassa ;)

Pärjää todella hyvin! Isä haluaa olla myös kaksin vauvan kanssa, rakentaa suhdetta.Meillä vauva rajoittuu jopa paremmin kun maidon tuoksuinen mamma on poissa :-D

Takaisin