Katsotteko vauvaa yrittäessä mahdollisen lasketun ajan jo etukäteen?

Oletko katsonut lasketun ajan etukäteen?

  • Kyllä

    Äänet: 58 84.1%
  • En

    Äänet: 11 15.9%

  • Kaikki äänestäjät
    69
Melkein joka kierrossa tulee katsottua menkkojen alettua edellisen kierron ovulaatio ajankohdan mukaan, sekä myös sitten ovulaation jälkeen tarkempi.
 
Ekaa yrittäessä katsoin, toista yrittäessä ei ole jaksanut. Osittain varmaan koska toista on yritetty Tulee jos on tullakseen (eikä kumminkaan tule pitkään aikaan) moodilla.
 
Ensimmäistä yrittäessä katsoin varmaan muutaman ekan kuukauden ajan. Sitten se jotenkin jäi, kun ei raskautta kuulunut. En ollut etukäteen katsonut sillä kerralla, kun raskauduin.

Toisesta vauvasta katsoin huvikseni, milloin mahtaisi syntyä jos heti tärppäisi. Mietin, että tuleekohan meille talvivauva, jos kumminkin kestää raskautua. Sitten tulikin se kevätvauva ekasta kierrosta. :grin
 
En katsonut. Tiesin heti, että jos niitä katsoo, ärsyttää kun se katsottu päivä tulee eikä lapsesta ole tietoakaan. Keskenmenneestä onnistuin kovalla työllä unohtamaan lasketun ajan, mikä on erittäin positiivinen asia.
 
Nyt tokaa yrittäessä kyllä tulee kurkittua. Moneen kertaan ja eri kierron pituuksilla kokeiltuna, kun ei ole täysin säännöllinen kierto.
 
:p no nyt kun menin katsomaan niin jos meillä ajoittuu inssi sopivasti seuraavaan varattuun polikäyntiin ja vauva saisi siitä alkunsa, niin la olisi meidän suhteen vuosipäivä :rolleyes::Heartred olisipa :Heartred
 
Katson, pari kertaa kierrossa niin kuin muutamat muutkin. Lisäksi mietin, että milloin/miten asiasta kerrottaisiin isovanhemmille (isänpäivänä, jouluna jne). :rolleyes:
 
Ihan sairasta tehdä näin, mutta siellä minä olen sovelluksessa kirjoittamassa viimeisten kuukausien alkamispäivää taas. Kerran olen ollut oikeassa. Mitä se hyödyntää meitä? Stressaamaan enemmän? Muistan kun viimeksi raksaana olin noin reilu vuosi sitten, kaikki oli niin salaista, ja ajatteli eteenpäin liikaa. Sitten kun se loppuikin lyhyeenä, niin kaikki suunnitelmat menivät uusiksi.

Suosittelen siis, että älä tee tätä! Jos vain pystyt niin älä katso ja suunnittele elämäsi tämän perusteella. Seuraavalla kerralla taidan suunnitella vasta toisella kolmanneksella!:hilarious:
 
Olin haaveillut alkuvuoden vauvasta ja yrityksen aloituskin sijoitettiin sopivasti. No, kesken ne meni kaikki. Vaikea laskettuja aikoja on ollut unohtaa. Mutta joulukuussa tuli lopulta lahja :Heartred. Haikarahuumoria?
 
Takaisin
Top