Meillä on kahdessa eri vauvakirjassa tekstit jotka sopis kutsuihin, luultavasti ite laitan ton jälkimmäisen.
“Minä olen niin pieni, ettei minulla ole nimeä, vastasi mönkijä innokkaasti. Ajatella, ei kukaan ole sitä ikinä aikaisemmin kysynyt. Ja sitten tulet sinä, josta olen kuullut niin paljon ja johon olen halunnut tutustua, ja kysyt mikä minun nimeni on. Luuletko – voi sentään jos voisit – tarkoitan, olisiko siitä kauhean paljon vaivaa, jos keksisit minulle nimen, joka olisi minun eikä kenenkään muun?” -Tove Jansson
Tämä päivä, päivistä herkin, nimen saat ja tuntomerkin. Olkoon päiväsi jokainen kauneutta täynnä ja onnellinen.
Mä tein ristiäiskutsut jo raskausaikana niin valmiiks kun oli mahdollista, enää puuttuu teksti ja joku kuva sisäkannesta. Ei olla päätetty paikkaa vielä mutta pappi on varattu. Luultavasti nyt lopulta päädytään johonkin seurakunnan tilaan vaikka mieluiten pitäisin kotona mutta kyllä täällä varmaan aika ahdasta tulis. Vauva saa viis kummia joten johan meitä on kastepöydän luona seisomassa aika joukko, muuten vieraita on kaikenkaikkiaan tulossa ~20.