Karvanpoisto

Poistatko karvoja?

  • Kyllä

    Äänet: 29 96.7%
  • En

    Äänet: 1 3.3%

  • Kaikki äänestäjät
    30
Kesäaikaan tulee enemmän ajeltua karvoja, höylää käytän. Epilaattori ei minulle oikein sopinu , kun sitä joskus kokeilin käyttää. Bikinirajasta en ole enää vuosiin siistinyt. Luin useammankin tutkimuksen häpyalueen karvojenpoiston haitallisuudesta.
 
Kainalot ajelen aina suihkun yhteydessä. Sääret silloin tällöin, enimmäkseen kesäisin. Karva niissä onneksi hyvin vaaleaa ja pehmeää, ei paista silmään vaikkei aina muista ajaa. Bikinialueen siistin säännöllisesti, nyt on ollut hieman haasteita siinä raskausmahan ollessa tiellä :p Käytän sheiveriä ja koen parhaana välineenä, oon kokeillut epilaattorin, vahaliuskat, karvanpoistoaineet...
 
Sheiveri käytössä joka suihkukerta kainaloita varten. Sääriä ajan tasaisin väliajoin kesällä, talvella jää vähemmälle. Käsivarsia joudun myös kesällä ajoittain ajamaan nuoruuden tyhmyyden takia. Ajoin käsivarteni teininä ja karvan tyyppi on varmaan sen takia "muuttunut" tummaksi ja karheaksi vaaleiden haituvien sijaan. :shifty:

Vahaus ja epilointi ei sovi iholleni. Saan mustelmia ja iho punoittaa viikkoja käsittelyn jälkeen.
 
Jonkun verran vanha ketju, mutta asia koskettaa itseä ajattelin kysyä asiaa. Mikä on huvä karvanpoisto tässä tilanteessa? Sheiverillä tuntuu, että heti saisi terävän sängen takia olla sheimaassa tummien ja runsaiden karvojen takia jo melkein seuraavana päivänä. Epilaattori ainakin se mikä itsellä oli ei ottanut hyvin ja ei sopinut minulle. Sokerointi taas sattuu ja kaupasta oleviin vahaliuskat myös sattuu ja ei tartu+vahaliuskat ei riitä tarvisi isommat pakkaukset mitä saaravilla. Onko enää vaihtoehtoja vai onko ainut mahdollisuus laaseri karvanpoisto mihin kuuluu riskejä?
 
Jonkun verran vanha ketju, mutta asia koskettaa itseä ajattelin kysyä asiaa. Mikä on huvä karvanpoisto tässä tilanteessa? Sheiverillä tuntuu, että heti saisi terävän sängen takia olla sheimaassa tummien ja runsaiden karvojen takia jo melkein seuraavana päivänä. Epilaattori ainakin se mikä itsellä oli ei ottanut hyvin ja ei sopinut minulle. Sokerointi taas sattuu ja kaupasta oleviin vahaliuskat myös sattuu ja ei tartu+vahaliuskat ei riitä tarvisi isommat pakkaukset mitä saaravilla. Onko enää vaihtoehtoja vai onko ainut mahdollisuus laaseri karvanpoisto mihin kuuluu riskejä?
Itse sheivaan melkein joka päivä, muistaa vaan käyttää paljon karvanajoon soveltuvaa geeliä ja vaihtaa höylän terän tarpeeksi usein uuteen. Rutiinilla menee jo ja mulle soveltuu parhaiten. :)
 
Sheivereistä paras on mielestäni Gilleten Venus. Tykkään ihan siitä tavallisesta päästä, se missä liikkuva pää on kehno. Herkkäihoisen on varmasti hyvä käyttää sheivausgeeliä. Itse sheivaan useimmiten ilman, koska koen geelin tukkivan ja tylstyttävän sheivariä, eikä iho kärsi vaikka sheivaa ilman.
 
Mä sheivaan kainalot, jalat ja bikinialueen. Maksan yleensä sheivereistä vähän enemmän, kun ne pienet halvemmat voi tehdä pahaa jälkeä. :happy: Joka kolmas päivä ajelen.
 
Kainalot ja viikset ajelen ympäri vuoden paristi viikossa, sääret kesäisin. Bikinirajat, jos pitää olla uimapuvussa. Sheivaan suihkussa siihen tarkoitukseen soveltuvalla geelillä ja kunnon höylällä, ja ärsyttää silti joka muuta paikkaa paitsi kainaloita. En uskaltaisi edes kokeilla vahausta tms. kun sheivauskin ärsyttää ihoa niin paljon. Ja toki ne muut keinot on aika kalliita..
 
Kainalot ajelen parin päivän välein, sääret ja alapään kerran viikossa. Kulmakarvoja nypin viikon parin välein, miten nyt muistaa katsoa peiliin ja huomaa häiritseviä karvoja. 3 teräisiä höyliä käytän.
 
Epiloin jalat, kädet ja kainalot. Kainaloissa mulla on todella vähän karvoja, joten kerran kk epiloin pari hassua karvaa mitä siellä on. :hilarious: sääret yleensä viikon-kahden välein, kädet harvemmin.
Alapään sheivaan noin kerran viikossa.
 
Takaisin
Top