Kapselin poisto.

Saiq-

Oman äänensä löytänyt
Mulla olisi huomenna Nexplanon kapselin poisto edessä, ja sitten kovasti odottelen että kierto alkaisi tasaantumaan. Kyselisinkin että miten teillä muilla on kierto alkanut rullaamaan kapselin poiston jälkeen. Haaveissa olisi raskautua tässä muutaman kuukauden sisään, mutta kuullut että joillakin kestänyt kauankin että kuukautiset ovat alkaneet tai ovulointi on edes alkanut.
 
Menkat alko vähän reilu kuukausi poiston jälkeen, jonka jälkeen kierto oli melko säännöllinen, muutamia päivien heittoja ja nyt vuos kapselin poistosta kierto aika vakiintunut siihen n. 28pv. Ja oviksen olen myös mielestäni havainnut joka kierrosta poiston jälkeen.
 
Menkat alko vähän reilu kuukausi poiston jälkeen, jonka jälkeen kierto oli melko säännöllinen, muutamia päivien heittoja ja nyt vuos kapselin poistosta kierto aika vakiintunut siihen n. 28pv. Ja oviksen olen myös mielestäni havainnut joka kierrosta poiston jälkeen.

Kiitos vastauksesta :greet025 Eli toivoa on että alkaisivat melko nopsaan ja ovulaatiokin tapahtuisi pian poiston jälkeen :hello2
 
Mulla oli kapselin poiston jälkeen n. viikon päästä muutaman päivän vuotoa ja siitä pari viikkoa seuraavaksi kuukautiset. Sen jälkeen oikeastaan kuukautiset tuli 23-27 päivän kierrolla, mikä on mulle ollut aika normaali. Tuohon ovikseen en oikein osaa vastata, kun kapseli poistettiin marraskuussa ja yrittämään alettiin vasta maaliskuussa, niin sen alkamiseen ei tullut kiinnitettyä huomiota.
 
Itsellä meni kolmisen viikkoa, että alkoi menkat. Sen jälkeen ihan normisti tulleet.
 
No siis itseltä poistettiin kapseli 6.4.2020 Lopputulos tossa. Että aika nopsaakin voi tärpätä.
 

Liitteet

  • received_670858860364539.jpeg
    received_670858860364539.jpeg
    9.1 KB · Katsottu: 149
Takaisin
Top