Kantoreput

Meillä esikoiselle hommattiin vuoden iässä Tula toddler (siihen asti meni sylissä / liinassa) ja se kun yhä oli säilössä, hommattiin vauvalle Tula baby vastasyntyneen tuella sekä Tulan trikooliina. Molemmat käytössä paljon vaikka vastasyntyneen tuki jäikin oikeastaan käyttämättä meillä. Toddleriin on jo valmiiksi hommattu "jatkopalat", kun viimeksi niitä ei ollut ja se hieman lyhensi käyttöikää, kun alkoi painaa pojan jalkoihin.
 
Meillä on 1,5-vuotiaalla käytössä Manduka, rintareppu on minulla autossa kauppakäytössä kun autoon ei vaunut mahdu. Ihan pieni vauva ei ole mandukasta ihastunut, vasta isompi on jotenkin sopinut kyytiin. Tuo rintareppu on palvellut minua jo -16 asti neljällä lapsella, ja olen ollut tyytyväinen. Eiköhän seuraavakin lapsi pääse tähän kyytiin kun alkaa paremmin viihtymään.
 
Mä oon myös tätä miettinyt, ja kallistuin melko varmasti Tula Explore-mallin puoleen. Nyt vielä löysin tarjouksessa ( tietyt kuosit ) 119€, joka on mun mielestä ihan hyvä hinta muihin paikkoihin verrattuna.

Pähkäilin myös Tulan Free-to-Grow-mallia, joka taitaa normaalisti olla about tuon hintainen, mutta oliko tuossa Explore-mallissa se että voi kantaa edessä myös lapsen kasvot eteenpäin, sitten myöhemmässä vaiheessa, jonka takia kallistuin siihen

Voihan se olla että lapsi ei viihdy kantorepussa ollenkaan, mutta eiköhän tuon saa sitten tarvittaessa myytyä eteenpäin.

Toivon että pääsisin viikonloppuna tuota sitten ihan katsomaan, muuten pitää tilata kotiin 😊
 
Takaisin
Top