Puolukan varpu
Oman äänensä löytänyt
Heippa.
Millaista kantoliinaa suosittelet? :)
Millaista kantoliinaa suosittelet? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä tarkoittaa peruskoko -2..? Millä harjoittelit sitomista? Ihan sillä vauvalla vai pehmolelulla esim ensin?Mä hankin ensimmäiseksi liinaksi konekudotun muutaman kympin maksaneen niin perusliinan kuin olla voi, merkki on natibaby ja materiaali 100 % puuvillaa ja peruskokoinen. Eli ei tarvi pakosti olla mikään satasia maksava käsinkudottu, että kantamisen makuun pääsee. Kietaisuristin opettelin ekana, muutaman harjoittelukerran jälkeen sen oppi päälleen kiristelemään. Manduca ei meillä toiminut pikkuvauva-aikaan yhtään, joten siksi hankin sylitakiaiselle liinan enkä oo katunu ❤ seuraavaksi liinaksi vähän haaveilen jotakin hiukan lyhyempää (peruskoko -2, selkäkantamiseen ymmärtääkseni näppärä) jossa mahdollisesti hitusen merinovillaa joukossa
Mä haluaisin ihan semmoisen perus kannikkeen mitä vois käyttää monessa. Mutta sun teksti sai uuden ajatuksen puhkeemaan, et ehkäpä voisin sisällä kantaa liinalla vai miksi sitä sanotaam ja ulkona repussa..Riippuu tietty mikä on käyttötarkoitus, minkä ikäinen/painoinen kannettava kyseessä ja kuinka pitkään haluaa kantoliinaa käyttää.
Mulla oli esikoisen ja keskimmäisen kanssa ihan perus trikoinen kantoliina ja siitä tykkäsin. Se oli aloittelijalle aika varma valinta, opettelin ja käytin oikeastaan vain kietaisuristi 2-sidontaa. Meillä oli myös Manduca-kantoreppu, jota isä pääsääntöisesti käytti. Nyt arvoin pitkään tän kolmannen kanssa, että millaisen kantovälineen hommaan. Lähinnä siis mietin ostanko taas kantoliinan ja lisäksi jonkun kantorepun vai ostanko pelkästään kantorepun. Päädyin pitkän harkinnan jälkeen Tulan Free to grow-kantoreppuun ja mitä ollaan muutaman kerran testailtu niin oli kyllä hyvä valinta.