Kaksosten odotus

Terhi86

Silmät suurina ihmettelijä
Hei!! Onko muita heinäkuisia kaksosten odottajia? :) Itse oltiin niskapimu-ultrassa eilen ja ylläri oli suuri, kun lääkäri sanoi, että vauveleita olikin kaksi :D Totuttelussa menee varmaan jonkun aikaan.. Esikko on lasketun ajan aikaan 1v10kk ja vähän pelottaa, et miten tullaan selviimään kolmen noinkin pienen lapsen kanssa.

Miten muiden kaksosten odotus on sujunut ja millaisia mietteitä kaksoisraskaus on saanut aikaan?
 
Heips!Täälläkin ootellaan kaksosia,saatiin nyt 5. päivä ensimmäisessä ultrassa tietää
ja oli kyllä melkonen yllätys. Tuntu niin epätodelliselta koko lääkärikäynti,ei olla
yhtään osattu oottaa kaksosia ja ei olla oikeastaan ees pidetty sellaista vaihtoehtoa,
koska kummankaan suvussa ei ole yhtään kaksosia.En tienny itkeäkkö vai nauraakko,
kun lääkäri sanoi,että täällähän on kaksi pikkusta.Onhan se tosi ihana asia,mutta muutenkin
kaikki on sitten niin uutta ja ihmeellistä,kun tosiaan on ensimmäinen raskaus. Vähän pelottaa
että miten selvitään ja etenki synnytys,mutta silti ollaan molemmat mielissään,ku saadaan kaksi
niin ihanaa pientä <3 nyt olen viikolla 12+2 ja masu näkyy jo ihan mukavasti,varsinki iltasin :D
ja työhousuissa pitää olla jo nappi auki. Mutta haluaisin tietää enemmän kaikista tuki jutuista yms.
kun kaksosia odottaa ja alkaako äitiysloma aikasemmin.Olen vähän hukassa :D
 
Moikka.

En ole ikinä kirjotellut täällä, mutta samassa veneessä ollaan ja vertaistuki olisi tarpeen. Minulla kaksosraskaus todettiin rv8 tienoilla kun luulin km olevan käynnissä kramppasi maha tosi kovin ja en saanut nukuttua emoticon

No nyt ollaan sulateltu siitä lähtien, päivät ovat erilaisia suurimman osan päivistä olen pelokas. Nyt olen yrittänyt rauhoittua sillä en voi ravata yksityisellä jatkuvasti :/

Viime perjantaina kävin viimeksi ja ihan hyvin vauvat siellä voivat :) Ovat jo 10cm pitkiä

Laskettuaika on 23.7. ja meillä on ennestään kohta 3 ja 2 vuotiaat lapset. Tulee hurja kesä emoticon

minä+ pirppanat 14+5
 
Onnea kauheasti koko perheelle.

Ja en odota enää kaksosia... :) Varmasti uutinen toistaiseksi vielä häkellyttävä, varsinkin kun teidän esikoinenkin on noin pieni. Kaksoset syntyvät yleensä 1-2 kk ennen laskettua aikaa, joten esikko voi olla kuinka nuori tahansa. Toivottelen kuitenkin matkaanne rutkasti tarrasukkia, sillä raskausaika tulee olemaan vaikeaa. :fart003
 
Takaisin
Top