Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla tuli haamu dpo 10, sellainen josta itse olin aika epävarma mutta täällä muut mammat näki :) seuraavana aamuna jo ihan selkeä viiva vaikka vielä kontrollia paljon vaaleampi. Oliko sulla vahva viiva? Mulla on alusta asti juilinut molempia munasarjoja, eri aikaan. Pakotusta, viiltävät kipua ja kaikenlaista. Myös huimaus on todella voimakasta ja pissalla rahaan yhtenään. Nyt rv 4+4Mä plussasin dpo 10 :)
No mulla oli aika haalea vielä silloin, mutta seuraavana päivänä oli jo selkee vaikkei vieläkään kovin vahva. Mulla ei ollut alussa mitään oireita, mutta etova olo alkoi rv 5 ja jatkui rv 12. Siinä olikin ainoat oireet..Mulla tuli haamu dpo 10, sellainen josta itse olin aika epävarma mutta täällä muut mammat näki :) seuraavana aamuna jo ihan selkeä viiva vaikka vielä kontrollia paljon vaaleampi. Oliko sulla vahva viiva? Mulla on alusta asti juilinut molempia munasarjoja, eri aikaan. Pakotusta, viiltävät kipua ja kaikenlaista. Myös huimaus on todella voimakasta ja pissalla rahaan yhtenään. Nyt rv 4+4
Eli sulla alkoi etominen jo viimeistään plussatessa vai?4+2 tein positiivisen testin ku ei edellisenä päivänä menkkoja näkyny, tuli heti selkee muttei mikään super vahva viiva. Pientä öllö oloa oli rv 7+ asti jollon se loppu, väsymystä joo edelleen rv 16+5.