kaksosraskaus

ankkus

Vasta-alkaja
heipä hei! Onkohan täällä muita jotka odottaa kaksosia? Kävin eilen ekassa ultrassa, jossa sain kuulla, että masussa onkin kaksi pientä ihmettä! :) no pieni vaisto mulla on sanonu, että niitä voisi kaks olla, mutta on asiassa silti sulateltavaa ja yllätyksenä se tuli.. Nyt en oikein tiiä itkiskö vai nauraisko vai mitä tekis. Tuntuu, että kaipaan vertaistukea. Tällä hetkellä ei ole tuttuilla kaksosia, eikä kukaan muu odota kaksosia kuin minä. Eli ihan hukassa olen tämän kans. VIikkoja on vasta 9+4, eli alussa mennään. Vielähän voi tapahtua vaikka ja mitä, mutta yritän ajatella ja mennä päiväkerrallaan eteenpäin. Meillä on poika, joka n. 11 kuukauden, eli lapsosille, ei kovin suuri ikäero ole tulossa.  Toivon, että joku edes vastaa tähän, kiitos! :) 
 
Heips!

täältä löytyy yksi kaksosten odottaja. LA on 1.2.12, eli nyt rv 13+0.

Kaksosraskaus selvisi ekassa ultrassa 21.7, ja oli melkoinen yllätys. Mieheni siskolla on kyllä kaksostytöt, mutta he ovat saaneet alkunsa hedelmöityshoidoilla. Muuten suvussa ei ole monikkoraskauksia, enkä todellakaan odottanut tätä meidän kohdalle. Mutta vaikka ajatus odotuksen ja vauva-ajan rankkuudesta kauhistuttaa, niin eiköhän tässä pärjätä :) 

Pienokaisilla on omat istukat ja omat lapsivesipussit, joten kaikki vaikuttaa turvalliselta. Molemmat ovat kehittyneet normaalisti ja tasapainoisesti suhteessa toisiinsa.
 
Minulla kanssa kaksoset tulossa helmikuussa. Laskettu aika 21.2.2012. Eli viikkoja kohta 16. Yllätys oli suuri meillekin, ja ajatuksia on ollut laidasta laitaan...Yhtään ei osannut tätä odottaa. Ajan kanssa yllätys on alkanut tuntumaan positiivisemmalta kuin aluksi ja hämmennys vaihtuu onneen!!! Täältä ainakin olisi siis vertaistukea tarjolla
 
Meille kans tulossa kaksoset :) LA olis 19.2.2012.. Viikkoja nyt 16+2. Alussa se vähän hirvitti että mitenhän tulee itse pärjäämään kun on vähän päälle 1vuotias tyttökin hoidettavana. Mutta onhan se ihana asia :)
 
Tervehdys kaikille.
Täällä saatiin kanssa toissapäivänä tieto ekassa ultrassa, että tuplat olisi tulossa. LA 1.5. Tieto kyllä laittoi pään pyörälle. Tuli kyllä itkut ja naurut yhtäaikaa :) Kummallakin on omat pussit, mutta yhteinen istukka, joten seuranta on tiivistä. Ultraan pitää ajaa aina 100km, joten reissata saa... Huomenna pitäisi ilmoitella neuvolan tädille tällaisesta pikku muutoksesta odotukseen. Jännittää kamalasti se, että kumpikin vaan pysyisi matkassa mukana.
 
Takaisin
Top