kaksosraskaus ja toinen sikiö kesken?

Mami-90

Oman äänensä löytänyt
Heippa!
Mulla on tälläinen juttu kun tein raskaustestin 11.11 ja sain plussan, isänpäivän yönä heräsin kuukautiskipuihin ja alkoi sitten vuoto joka kesti 7päivää..olin tietysti heti varma siittä että kesken se meni, mutta nyt mulla on parina päivänä ollut raskaus oireita lievää pahoinvointia, pissalla ravaamista ja pieniä alavatsakipuja ehkä ennemminkin nipistelyjä.. Onko kellään ollut mitään vastaavaa? Että voisiko olla mahdollista että olen odottanut kaksosia ja toinen olisi tullut ulos ja toinen olisi vielä masussa?? Ehdin jo varata neuvolaan ajan ja peruuttaessani aikaa terkkari laittoin lähetteen pissatestiin että voin viikon parin päästä käydä antamassa näytteen en siis ole maininnut asiasta neuvolaan päin että voisiko olla kyseessä kaksosraskaus.. kertokaa kokemuksia jos sellaisia löytyy kuulisin mielelläni.. katselen nyt muutaman päivän mihin "oireet" jos niitä onkaan vai kuvittelenko vai että kehittyvätkö pahemmiksi niin täytynee sitten neuvolaa ottaa yhteyttä.. Tämä olisi siis toinen raskauteni.. Kiitokset jo etukäteen vastanneille jos niitä tulee =)
 
Takaisin
Top