Kaksosia tulossa?

Onnea tuplasti julia! :)
 
Onnea julia pienistä nyyteistä :)
 
Onnea julia! Tuu kertomaan vointeja kun jaksat :)
 
Onnea Julia :Heartred Hienoa, että voitte kaikki hyvin!

Meidän tuplat ovat molemmat tällä hetkellä (viistossa) poikkitilassa, päät eri kyljissä. Alatiesynnytystä tavoitellaan ensisijaisesti, on kuulemma meikäläisellä niin tilava lantio jne. Ja sitähän ei tiedä miten päin sieltä A-vauva aikanaan lähtee tulemaan :) Neiti (A) arvioitiin 2,7 kg ja poika (B) 2,5 kg. Keskikäyrällä kasvavat yksösten tahdissa - Onneksi minulla on pitkä selkä eikä vielä ole mitenkään hirvittävän tukalaa.

Huomenna meillä poksuu 35+0.
 
Sulla on sufi kyllä jo hyvän kokoiset vauvelit jos arvio pitää yhtään paikkaansa :) itellä tää yks ainoo tällä hetkellä ehkä noin kolmekiloinen aiheuttaa jo semmoset olot että en tiiä miten päin ois jos täällä ois toinenkin...
 
Sufi meijänki kaksoset melekee samanpainoset (arvioitten mukaa). A-poika 2400g ja b-tyttöä 2700g. Mullakaan ei kyllä kauhian hankala olo ole vielä :-D mutta tosi paljon vaikuttaa nuo odottajan pituudet siihen odotukseen. Mulla itellä pituutta 180cm et kyllä tuohon mahtuu aika hyvin :-)
 
Sulla on sufi kyllä jo hyvän kokoiset vauvelit jos arvio pitää yhtään paikkaansa :) itellä tää yks ainoo tällä hetkellä ehkä noin kolmekiloinen aiheuttaa jo semmoset olot että en tiiä miten päin ois jos täällä ois toinenkin...

Niinpä :wink esikoinen oli syntyessään 4.2 kg (41+6), joten osasin odottaa "ei-niin-pieniä".
 
Sufi meijänki kaksoset melekee samanpainoset (arvioitten mukaa). A-poika 2400g ja b-tyttöä 2700g. Mullakaan ei kyllä kauhian hankala olo ole vielä :-D mutta tosi paljon vaikuttaa nuo odottajan pituudet siihen odotukseen. Mulla itellä pituutta 180cm et kyllä tuohon mahtuu aika hyvin :-)

Mulla on pituutta "vain 167" mutta pitkä selkä niin mahtuu hyvin. Toki vatsan paino alkaa aiheuttamaan aikamoista tukaluutta...
 
Selän pituudestaki hyötyä :-) joo kyllä maha painaa jo, mut ku tietää et vois mennä huonomminki :-D
 
On vähän pitänyt hulinaa!

Meidän tuplat syntyivät siis 29.12, rv 36+4 kiireellisellä sektiolla. Vedet menivät kotona ja sairaalassa kävi ilmi että A oli raivotarjonnassa mutta B:n jalat olivat ensimmäisenä tarjoutuvana osana. Synnytys oli edennyt vikkelään ja olin jo 5-6 cm auki käytännössä huomaamatta!

Tuplat olivat käytännössä samankokoisia, hyvänkokoisia jopa yksöseksi [emoji39] pituutta 48 ja 49.5, painot 3230 ja 3235.

Pojalla on hengitysvaikeuksia ja on nyt valvontaosastolla.
 
Paljon onnea Sufi! Hyvän kokoset kaksoset teille syntyneet! Toivotaan, että pojan hengitysvaikeudet helpottaa pian!
 
Onnea pienistä sufi, toivotaan et pojan hengitys tasaantuu pian :)
 
Sufi onnea hurjasti! Ihana kuulla tälläisiä uutisia, toivottavasti pojalla loppuisi hengitysongelmat. Hyvää uutta vuotta koko perheelle:Heartred
 
Takaisin
Top