Sandra84
Piirimestaruustason postaaja
Hei, onko täällä muita, joilla on todettu kaksi täysin kehittynyttä kohtua? Mulla on sellaiset todettu noin 26-vuotiaana ja nyt olen 38-vuotias. Ensimmäinen raskaus ei ilmeisesti onnistunut, kävin ultrassa 9+0, mutta alkio oli ollut 6+4 asti olemassa. Toki tämä lääkäri ei nähnyt toista kohtua ja ei osannut sanoa varmaksi sen kohtaloa… Joudun menemään kohdun tyhjennykseen.
Peruin neuvola ajan ja jouduin kertomaan sairaanhoitajalle puhelimessa, että ”kyllä voi olla kaksi kehittynyttä kohtua ja kohdunsuuta”. Hän oli kuullut vain kaksoiskohdusta. Pitääkö minun vaatia jatkossa jotakin erikoistunutta hoitajaa/lääkäriä avuksi? Toivottavasti vielä tulisin raskaaksi onnistuen… Minulla on kyllä hoitoihin lähete, mutta luulen, että sanovat että kokeilkaa spontaanisti vielä, kun nytkin onnistui. Vuosi meni yrittäen.
En kaipaa ihmettelyä, kaipaan tukea ja kokemuksista kertomuksia.
Kiitos.
Peruin neuvola ajan ja jouduin kertomaan sairaanhoitajalle puhelimessa, että ”kyllä voi olla kaksi kehittynyttä kohtua ja kohdunsuuta”. Hän oli kuullut vain kaksoiskohdusta. Pitääkö minun vaatia jatkossa jotakin erikoistunutta hoitajaa/lääkäriä avuksi? Toivottavasti vielä tulisin raskaaksi onnistuen… Minulla on kyllä hoitoihin lähete, mutta luulen, että sanovat että kokeilkaa spontaanisti vielä, kun nytkin onnistui. Vuosi meni yrittäen.
En kaipaa ihmettelyä, kaipaan tukea ja kokemuksista kertomuksia.
Kiitos.