Kakka asiaa

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2015' aloitti Vimpa, 16 kesä 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vimpa Sanaisen arkkunsa ammentaja

minkälaista teidän vauvanne kakka on koostumukseltaan? Meillä nimittäin poitsun kakat on melko löysiä ja pahanhajuisia ja olenkin miettinyt ( En muista yhtään muiden ajalta, millaista oli) että onko se ihan normaalia, että kakka on tuommoista löysähköä. Ei mitään vesiripulia tai edes ripulia vaan sellaista tahnamaista,joka on sitten kannikoissa kiinni. Poika joutui syömään alkuvuodesta 3 ab kuuria peräkkäin, joten mietin voiko olla sen seurausta vai onko tämä ihan normaalia. Kuuluisiko jo tämän ikäisellä olla ihan pökäleitä vaipassa. Poika on hyvän tuulinen,syö hyvin ja paino nousee, eikä vatsakipuja yms ole. Laktoositonta ruokavaliotakin kokeillut kohta kuukauden,mutta ei muutosta suuntaan tai toiseen. Kiitos jo etukäteen vastauksista :)
  2. gartsu Piirimestaruustason postaaja Huhtikuunmammat 2015

On normaalia. :smug:
    Tytöltä sen muussin peseminen onkin epämiellyttävää toisinaan.
    • Tykkään Tykkään x 1
  3. yllätys15 & 16 Varmaotteinen viestittelijä Huhtikuunmammat 2015 Lokamammat 2016

Vimpa ihan normaalia on, meillä kanssa samanmoista ja aika tatinaa onkin kun ei meinaa saada pois. Jos meiltä löytyy pökäle vaipasta niin se on meillä merkki kovasta vatsasta. Ja toiseksi se kakka kuitenkin siä vaipassa muovautuu, kun esim jos potalle saa kakan tulemaan niin se on sellainen pökäle.
    • Tykkään Tykkään x 1
  4. Vimpa Sanaisen arkkunsa ammentaja

Joo,hyvä kuulla :) mieskin sano mulle että ihan normaalia,mutta jotenkin sitä on aina kaikesta niin huolissaan :) eli nyt voi olla huolehtimatta kakasta,kohta mä varmaan keksin jotain muuta :)
  5. rondine Kommentoinnin ninja Huhtikuunmammat 2015

Vimpa, mä olen ihan samanlainen, keksin aina jotain mistä olla huolissani.
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. n00bi-mama Jostain jotain jo tietävä

Mä mietin tätä samaa asiaa yks päivä, mutta hyvä tietää ettei olla ainoita :D
  7. vaa_veli Piirimestaruustason postaaja Elomammat 2016 Huhtikuunmammat 2015

Joo, eipä meilläkään ole kakkakikkareita vaipassa, vaan se on juurikin sellaista muussimaista. Sen kerran kun on pottaan kakkaa tullut, niin himpun verran kiinteämpää, mutta ei mitään pökäleitä. Ja siellä vaipan pienessä tilassahan se sitten liiskaantuu entisestään...