Kaikki salmiakkia himoavat

Miisuli

Jostain jotain jo tietävä
Huhtikuiset 2023
Ostin viikonloppuna namituvan glykritsiinittömiä salmiakkeja testiin ja on aivan hiton hyviä jos tykkää vahvoista salmiakeista! Kärkkäiseltä saa ainakin. Vinkkinä vaa jos jollain muullaki ongelma, että ei voi olla syömättä salmiakkia tai lakua🤭
 
Ostin viikonloppuna namituvan glykritsiinittömiä salmiakkeja testiin ja on aivan hiton hyviä jos tykkää vahvoista salmiakeista! Kärkkäiseltä saa ainakin. Vinkkinä vaa jos jollain muullaki ongelma, että ei voi olla syömättä salmiakkia tai lakua🤭
Mahtava löytö! Menis testiin jos taas joskus raskautuisin.
 
Mahtava löytö! Menis testiin jos taas joskus raskautuisin.
Kyllähän niitä voi syyä vaikka ei ois raskaanakaa, jos ei voi vaikka syyä normaaleja salmiakkeja korkeen verenpaineen takia 😊Toki aika kalliiks tulis popsia noita normaalin sijasta ,jos voi normaalia syyä. Melkein vitosen pussi😅
 
"Huutava salmiakinpuutekin aiheutti eniten verenpaineen nousua" totesi vuoden jenkeissä vaihto-oppilaana ollut nuori neiti paikallislehden haastattelussa. Joten onneksi me (lähes kaikki foorumilaiset) olemme Suomessa!! Ja onneksi meillekin sopivia vaihtoehtoja löytyy 😉
 
Muokattu viimeksi:
Kyllähän niitä voi syyä vaikka ei ois raskaanakaa, jos ei voi vaikka syyä normaaleja salmiakkeja korkeen verenpaineen takia 😊Toki aika kalliiks tulis popsia noita normaalin sijasta ,jos voi normaalia syyä. Melkein vitosen pussi😅
Ostin korkeasta verenpaineesta kärsivälle salmiaken ystävälle pari pussia äsken. 😁
 
Mäkin oon noita ostanut, mutta mua vaivaa enemmänkin lakuhimo kuin salmiakin himo. Wanhan ajan lakritsi :red-heart:. Sille en ole vielä löytänyt korvaajaa. Olen kyllä sen muutaman lakun napsinut satunnaisesti jos on tilaisuus tullut.
Miehelle sanoin että synnärille mulle ei tartte kiikutella mitään suklaalevyjä ja varavaatteita viemästä tilaa kassissa, kassi täyteen vanhan ajan lakritsia ja punkkupullo kiitos vaan. :rolling:
 
Mä olen koittanut etsiä sellaista salmiakkia, missä ei olis tuota glykyrritsiiniä, mutta ei myöskään sokeria, koska nyt raskaana sokeriarvot ei saa mulla ollenkaan enää kohota.
Löytyy kyllä jompaakumpaa, mutta nämä molemmat speksit täyttävää namua ei ole vielä löytynyt 🤷‍♀️ Saa vinkata jos tietää!!
 
Kannattaa toki aina tsekata ainesosaluettelo varuiksi karkkihyllyllä. 😊 Mutta uskoisin, ettei näitä ole eri sortteja olemassa.
Totta, jos on vaan siinä aikaa tihrustaan. 😁 Joskus kaaaauan sitten kun olin vielä vegaani ja tihrustin näitä, niin oli joitain karkkeja joissa pussissa myytävät oli erilaisia kuin laarissa.
Niin sitä ei jaksa edes kyseenalaistaa ja selvitellä enempää kun pussinameilla pärjää. 😁
 
Söin ensimmäisen raskauden aikana (19v siten) ja toisen raskauden aikana (15v siten) todella paljon salmiakkia, silloin ei ollut minkälaista kieltoa niistä.
Onneksi on lapset terveet.
Nyt se lists niin pitkä, mitä ei voi syödä
 
Takaisin
Top