Kaatuminen raskaana

sinuski

Satasella mukana keskusteluissa
Mua ärsyttää suunnattomasti tuo jatkuva liukkaus. Täällä Espoossa ovat pakkanen ja nollakeli vuorotelleet ja seurauksena ihan kamalat määrät jäätä jokapuolella. Meidän talon piha on kuin luistinrata ja olen koittanut kävellä ulkosalla mahdollisimman varoen, kuin mummo konsanaan. Tänään kuitenkin pyllähdin pyrstölleni oikein tumahtaen. Se kävi niin äkkiä, etten edes huomannut tai ehtinyt muuttaa asentoa. Tavallaan onni sinällään, etten ottanut maata vastaa ranteet edellä tai vielä pahempaa maha edellä, vaan tosiaan pelkkä pylly/alaselkä tärähti. Jälkeenpäin aloin kuitenkin murehtia, että eikai mitään tapahtunut vauvalle ja soitin naistentautien päivystykseen. Kätilö onneksi lohdutteli, että vauva on hyvässä suojassa ja tuskinpa mitään on käynyt. Jos epämääräistä vuotoa tai kipua ei lähipäivien aikana ilmaannu, ei tarvitse sen enempää asiaa tutkailla. Ilmeisesti muualle kuin suoraan vatsan seudulle tapahtuneet kolahdukset ovat pääsääntöisesti vaarattomia.

Tämä ihan lohdutuksena ja infona muillekin pyllähtelijöille :happy:! Oletteko te muut kaatuilleet tai muuten kolhineet itseänne?
 
Mä kaaduin suoraan mahalleni kun kompuroin tuossa joulun tienoilla, ei tullut muuta vaivaa kuin polvi kipeäksi. Jatkuvasti saa kyllä liukastella ja yhtenä päivänä tuntui ikävä repäisy vatsassa kun horjahdin ja meinasin kaatua..
 
Minäkin pyllähdin kyljelleni viikko sitten :sad001 Samat sanat sanottiin mullekkin lohdutukseksi!
 
Sinuski, asun kanssa Espoossa ja tää koko kaupunki on yx iso luistinrata. Mies osti mulle piikit kenkiin. Kiva et on lunta ja kylmää, mutta tämä jatkuva lämpötilojen vaihtelu pännii
 
Mäkik oon vaan suunnitellut piikkien ostamista. Ärsytää hissutella enempää ku jaksamissen takia pakko. Tänään sit kunnon lipat, mutta taisinvselvitä säikähdyksellä.
 
täällä on kans suunniteltu piikkien ostamista. Edellispäivänä vedin kans hienon puolittaisen spagaatin, mutta polvella sain vastaan. Nyt on polvi musta ja selkä entistä kipeämpi tärähdyksestä.. Pitäis huomenna mennä katteleen niitä piikkejä, niin pääsis lenkille. Isäntä ei päästä mua koirienkanssa lenkille ku on niin liukas.. ❤
 
Sellaset piikit olis aika hyvät kun käyn koirien kanssa kävelemässä, vielä kun useimmiten mulla on crocsit jalassa, ne on vähän liukkaat...
 
Mieki hiihtelen usein crocsit jalas mut viime syksynä ostin catmandoon nastakengät ku olivat puoleen hintaan, oon kova kaatuilemaan ihan talvikengilläkin, niin nuo nastat on kyl ollu miun pelastus.. En ole viel kaatunu, koputtaa puuta
 
Mieki pelkään kaatumista nyt niin, että sain vihdoin hommattua nastarenkaat pyörään. Nyt vielä illan ratoksi askartelemaan ne paikoilleen :)
 
Ja taas. Tällä kertaa polvilleni kun kompastuin portaissa :sad001 Tässä uskalla kohta liikkua mihinkään...
 
Takaisin
Top