Kaakkois-suomesta odottajia

Ajattelin vain ilmoitella että täältä löytyy yksi :) mistä päin olet? Itse olen Imatralta.
 
Ensimmäinen on täälläkin tulossa ja ikää on 28 :) Onkohan muita odottajia täältä päin? Katselin tuota listaa ja muutama pitäisin kyllä vielä olla.. Millä viikolla olet? :) Itsellä alkaa ylihuomenna rv29 ja vuodelevolla mennään..
 
Rv 26 menossa. :) Tän loppuviikon oon nyt sairaslomalla flunssan takia. Pitää ajatella nyt pikkuista aina ensimmäisenä ja levätä, kun kroppa sitä vaatii :)
 
Todellakin pitää ajatella pientä ensimmäisenä :Heartred Saa nähdä että tuleeko itselle vielä flunssa tähän päälle.. kovasti uhkailee kurkkukivulla ja miehellä on kauhea räkätauti.. :sad001 Tässä samassa vuodelevossa se tietenkin menisi. Muutaman tunnin päästä on ultra taas. Kontrolloidaan kohdunkaulan tilanne ja katsotaan onko lyhentynyt lisää... Pidähän peukkuja ettei ainakaan kovasti oo lyhentynyt, koska kovasti sanovat että tulee ennenaikaisesti tämä murunen... Mitenkäs siellä suunnalla on tuo tilanne? Kaikki ollu mallillaan?
 
Heippa, liitynpä joukkoon minäkin. Lappeenrannasta 33v ja eka lapsi tulossa heinäkuussa :). tää onki toukokuun ketju.. nooh :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top