Kässäilyideat jakoon

Tällä sivustolla on niin paljon ihania ohjeita, etten osaa valita mitä lähtisin tekemään 🤭:

Tällä sivustolla on niin paljon ihania ohjeita, etten osaa valita mitä lähtisin tekemään 🤭:

Tuolla on kyllä ihania nuo ohjeet😍 Mulla on tämä kesken.

Tämän haalarin ajattelin tehdä kunhan saan tuon peiton tehtyä. Oon yhden tällaisen tehnyt muutama vuosi sitten, mutta siitä tuli aika iso. Jos nyt onnistuisin tekemään vähän pienemmän 😄

Mulla on ollut vuosia mielessä tää haalari mut ohje on hukassa. Nyt on toivottavasti energiaa etsiä ❤️ neuloja ja ompelija täällä kans 😄

Liitteet

• IMG_6707.jpeg
    IMG_6707.jpeg
    91.8 KB · Katsottu: 8
Mulla on ollut vuosia mielessä tää haalari mut ohje on hukassa. Nyt on toivottavasti energiaa etsiä ❤️ neuloja ja ompelija täällä kans 😄
Mun esikoiselle tehtiin tämmöinen 😍 täytyy toivoa että olisi jossain tallessa

Minä virkkailin ja neuloin esikoiselle viltin, villasukat ja vaunulelun. Pitää varmaan ainakin tuo viltti tehdä sitten tulevallekkin oma. 😍

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Oisko lankaideoita? Mun suunnitelmissa on tää viltti mut en oikeen pysty villalankaa neulomaan, menee iho rikki vaikka ois kuinka babymerinoa. Puuvillasta tulee aika raskas kuitenkin vauvalle.

Liitteet

• IMG_3993.png
    IMG_3993.png
    1.7 MB · Katsottu: 6
Oisko lankaideoita? Mun suunnitelmissa on tää viltti mut en oikeen pysty villalankaa neulomaan, menee iho rikki vaikka ois kuinka babymerinoa. Puuvillasta tulee aika raskas kuitenkin vauvalle.
Onpa kaunis!! Kiitos kun jaatte ideoita.

Mä taas oon aina käyttäny pelkästään villasta tehtyjä lankoja, joten en oikein osaa neuvoa mikä voisi sopia. Kerrohan jos löydät sopivan!

Sopisko bambu? En kyllä lonkalta osaa heittää, että onko painoltaan tai muutoin käytökseltään samanlainen kun puuvilla. Joskus jonkun tiskirätin vuosia sitten virkannut bambusta. Jos vaan löydän vielä vanhoja keriä jostain, niin voin koittaa jotain vertailua heittää tänne.

Mä oon näitä tehny useamman läheisten vauvoille. Nyt toivottavasti olis oman vuoro. Tää on sellanen aivot narikkaan, pelkkiä pylväitä työ. 🤣

Liitteet

• Screenshot_20250215_114654_Instagram.jpg
    Screenshot_20250215_114654_Instagram.jpg
    221.3 KB · Katsottu: 11
Minä tein esikoisen viltin siitä kaupunki leikkipuisto langasta. Se oli ihanan pehmeää ja on kestänyt käyttöä tosi hyvin. ☺️

Sopisko bambu? En kyllä lonkalta osaa heittää, että onko painoltaan tai muutoin käytökseltään samanlainen kun puuvilla. Joskus jonkun tiskirätin vuosia sitten virkannut bambusta. Jos vaan löydän vielä vanhoja keriä jostain, niin voin koittaa jotain vertailua heittää tänne.

Tässä novitan puuvilla ja king colen bambu puuvilla sekoite. Mä oon tehny noita tähtipeittoja tosta novitan puuvillasta.

Liitteet

• 20250215_145759.jpg
    20250215_145759.jpg
    920.1 KB · Katsottu: 3
Onko kaikki villa? Olisiko joku alpakka hellempi?

Takaisin