Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tällä sivustolla on niin paljon ihania ohjeita, etten osaa valita mitä lähtisin tekemään:
![]()
Vauva - Ilmaisia neule- ja virkkausohjeita DROPS Design:lta
Meiltä löydät sadoittain sieviä ja superpehmeitä neuleita kaikkein pienimmille! Ilmaisten neule- ja virkkausohjeidemme joukosta löydät pieniä vaatteita, sukkia, vauvan peittoja, myssyjä ja paljon muuta. Tulet rakastamaan niitä kaikkia...www.garnstudio.com
Mun esikoiselle tehtiin tämmöinenMulla on ollut vuosia mielessä tää haalari mut ohje on hukassa. Nyt on toivottavasti energiaa etsiäneuloja ja ompelija täällä kans
![]()
Onpa kaunis!! Kiitos kun jaatte ideoita.Oisko lankaideoita? Mun suunnitelmissa on tää viltti mut en oikeen pysty villalankaa neulomaan, menee iho rikki vaikka ois kuinka babymerinoa. Puuvillasta tulee aika raskas kuitenkin vauvalle.
Oisko lankaideoita? Mun suunnitelmissa on tää viltti mut en oikeen pysty villalankaa neulomaan, menee iho rikki vaikka ois kuinka babymerinoa. Puuvillasta tulee aika raskas kuitenkin vauvalle.
Sopisko bambu? En kyllä lonkalta osaa heittää, että onko painoltaan tai muutoin käytökseltään samanlainen kun puuvilla. Joskus jonkun tiskirätin vuosia sitten virkannut bambusta. Jos vaan löydän vielä vanhoja keriä jostain, niin voin koittaa jotain vertailua heittää tänne.Oisko lankaideoita? Mun suunnitelmissa on tää viltti mut en oikeen pysty villalankaa neulomaan, menee iho rikki vaikka ois kuinka babymerinoa. Puuvillasta tulee aika raskas kuitenkin vauvalle.
Minä tein esikoisen viltin siitä kaupunki leikkipuisto langasta. Se oli ihanan pehmeää ja on kestänyt käyttöä tosi hyvin.Oisko lankaideoita? Mun suunnitelmissa on tää viltti mut en oikeen pysty villalankaa neulomaan, menee iho rikki vaikka ois kuinka babymerinoa. Puuvillasta tulee aika raskas kuitenkin vauvalle.
Ja tässä näyttäis kivasti olevan värejäkin mistä valita.Minä tein esikoisen viltin siitä kaupunki leikkipuisto langasta. Se oli ihanan pehmeää ja on kestänyt käyttöä tosi hyvin.![]()
Sopisko bambu? En kyllä lonkalta osaa heittää, että onko painoltaan tai muutoin käytökseltään samanlainen kun puuvilla. Joskus jonkun tiskirätin vuosia sitten virkannut bambusta. Jos vaan löydän vielä vanhoja keriä jostain, niin voin koittaa jotain vertailua heittää tänne.
Oisko lankaideoita? Mun suunnitelmissa on tää viltti mut en oikeen pysty villalankaa neulomaan, menee iho rikki vaikka ois kuinka babymerinoa. Puuvillasta tulee aika raskas kuitenkin vauvalle.
Niimpä, kyllä ennemmin iskee valinnan vaikeus.Ja tässä näyttäis kivasti olevan värejäkin mistä valita.![]()
Onko kaikki villa? Olisiko joku alpakka hellempi?Oisko lankaideoita? Mun suunnitelmissa on tää viltti mut en oikeen pysty villalankaa neulomaan, menee iho rikki vaikka ois kuinka babymerinoa. Puuvillasta tulee aika raskas kuitenkin vauvalle.