Käsityöt

ihan omasta päästä teen sukat. :)
Resooria, sit pari kierrosta sileää, tuplakantapää ja sit sopiva pituus ja päättely.

Nyt alkanut tekemään villapöksyjä jospa innostuisi sitten kestoilemaan :)
 
http://www.novita.fi/index.php?cms_cname=neulemalli_koonti&nlm_content=3002

Tässä on linkki sukkiin ja muihin.. En oo ite kokeillu.. paitsi sitä myssyä,  on kaks tekeillä.

Meikkis tällä hetkellä kutoo 8cmx8cm erivärisiä neliöitä ja ne sitten liitän peitoksi ja kuvaksi muodostuu
mario bros:)
 
Tässä on hei yks sivusto kanssa missä on vaikka mitä vauvajuttuja, virkattuna ja kudottuna [:)] Löysin peitonki meiä vauvalle tuolta.. tai siis mallin [:D]

http://www.garnstudio.com/lang/fi/kategori_oversikt.php
 
tämmönern pinnasängyn reunapehmuste tuli väännettyä.. kuvaton hieman hassusti aseteltu mutta väliäkö sillä[:D]

 
Suunnittelin tekeväni itse imetystyynyn, kun niiden hinnat ovat aika kovia, mutta mutta... Onko missään myynnissä sitä sellaista raemaista styroksia tai jotain mitä perinteisesti on ollut esim. säkkituolien sisässä ja ainakin muutamassa hyvän tuntuisessa imetystyynyssä?? Kävin ainakin Sinooperista kysymässä ja heillä ei moista myynnissä ollut. Pitääkö sitten vain tyytyä tavalliseen vanuun??
 
Huikkaan elokuisista, että ainakin etolat myyvät niitä pieniä 'helmiä'.
 
Jos ei ole lähistöllä kyseistä kauppaa, niin jokin aika sitten joku myi niitä myös huuto.netissä, hinta oli kyllä siellä aika suolainen..
 
^Kiitos vinkistä! Pitää kesälomareissulla käydä jossain Etolassa kun täällä päin ei tosiaan ole. Löysin myös netistä yrityksen Tampereen Vaahtomuovi, joka myy myös vastaavanlaista raetta.
 
Heips,
Mä nyt jatkan tätä masukipsiaihetta tänne...
Tässä kuva projektista, huomasin kun irrottauduin että vähän olin jotenkin vinossa asennossa, tai siis masu oli mut eihän se mitään haittaa. Pohjalla käytin elmukelmua ja kipsinauhaa meni 3,5 paketillista a' 2x2,5m per paketti nauhaa. Hain nauhan sinellistä 6 €/paketti. Apteekista olis saanut halvemmalla mutta sen valmistus on lopetettu eli jos joku onnistuu sitä vielä apteekista bongaamaan niin aikas jees [:)]
Jätin masun kuivumaan mun isovanhemmille, haen sen sieltä sunnuntaina ja sitten se pitää vielä hioa, maalata (tai sit kokeilen decoupe, servettitekniikkaa) ja lakata. Aattelin kokeilla jos poralla saisin siihen varovaisesti tehtyä reiät mihin voi laittaa vaikka silkkinauhan että tuon saa vaikka seinälle roikkumaan [:D]

 
Tässä on meidän vaavin vaunupeitto [:)] Harmi vaan kun ei malli näy kunnolla ja on muutenki vähä tumma kuva..

 
Purri: Meillä taitaa olla sama peiton malli [:)] Omaani en viitsinyt pesun jälkeen pingottaa, joten on vähän muodoton.




 
Nopponen, niinpä taitaa olla [:D] Sulla on vaa selkeempi ku on yhestä väristä tehty [:D] Ja oot vissii osannu noudattaa ohjeitaki oikein [;)] Mulla meni vähä haparoinniks toi, ku en yleensä mitää ohjeita lueskele[:D]
 
Ohjeiden noudattaminen, mitä se on? [8|] Eri lanka, eri puikot, enemmän silmiä. Tosin ulkomitat pitäisi olla ainakin teoriassa liki samat. En tosin oo mitannut. Väri näyttää kuvassa nätimmältä kuin mitä todellisuudessa. Mun makuun hieman liian hailakka.
 
Joo mulla on kans eri langat ja erikokoset puikot [:)]Mut silmämäärä oli oikea [;)]
 
Takaisin
Top