Tuutikintytär
Jostain jotain jo tietävä
Aiotko tehdä vauvallesi jotakin odotusaikana? Neuloa, virkata, ommella, you name it.
Itse neulon paljon muutenkin, ja olen jo vuosia villasukittanut ja nututtanut kaikki mahdolliset tuttavapiirin vauvat. Kun raskaus vähän etenee, alan ehdottomasti tehdä omaa vauvaa odottamaan vähän kaikenlaista.
Varastossa on jo yksi pieni virkattu viltti (menee esim. vaunuihin sopivasti) ja myssy+junasukka setti.
Odotan myös kuin kuuta nousevaa, että seuraava äitiyspakkaus julkaistaisiin. Aion suunnitella sen jatkeeksi erinäisiä neuleita, potkaria jne. Ompelukonekin löytyy, ja muutamat ihanat kaavat otettuna talteen...
Mutta, ihan ensimmäiseksi aion tehdä petiteknitin "selma's sleep suit", johon pieni puettaisiin jo kotiutumismatkalla.
Se on niin ihana ohje, että teen niitä luultavasti pari isompaakin kokoa, jos saan aikaiseksi.
Itse neulon paljon muutenkin, ja olen jo vuosia villasukittanut ja nututtanut kaikki mahdolliset tuttavapiirin vauvat. Kun raskaus vähän etenee, alan ehdottomasti tehdä omaa vauvaa odottamaan vähän kaikenlaista.
Varastossa on jo yksi pieni virkattu viltti (menee esim. vaunuihin sopivasti) ja myssy+junasukka setti.Odotan myös kuin kuuta nousevaa, että seuraava äitiyspakkaus julkaistaisiin. Aion suunnitella sen jatkeeksi erinäisiä neuleita, potkaria jne. Ompelukonekin löytyy, ja muutamat ihanat kaavat otettuna talteen...
Mutta, ihan ensimmäiseksi aion tehdä petiteknitin "selma's sleep suit", johon pieni puettaisiin jo kotiutumismatkalla.
Se on niin ihana ohje, että teen niitä luultavasti pari isompaakin kokoa, jos saan aikaiseksi.