Käsityöt

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja M3tti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun äiti neuloo myös paljon, ja tässä kun näin vanhempia hiljattain äiti harmitteli miten on inspiraatio ihan hukassa eikä oikein neulomiset kiinnosta 😬 Piti pinnistellä, etten sanonut että eiköhän kohta löydy motivaatiota taas.. 😂🙊 Äiti ois varmasti jäänyt siis miettimään sitä ja todennäköisesti aavistellu jotain 😆
Mulla on kans et en oikein kehtaa jakaa näitä missään muualla, koska miksi ihmeessä virkkaan helistimiä ja vaunuleluja 😂

Esikoiselle neuloin muutamia vaatteita, mutta nyt ei vaan ole aikaa enää tehdä mitään. Onneksi ollaan saatu lahjaksi kaikkia ihania itsetehtyjä juttuja 😊 ja ehkä joskus tulevaisuudessa on taas aikaa itsekin neuloa jotakin

Mun äiti neuloo myös paljon, ja tässä kun näin vanhempia hiljattain äiti harmitteli miten on inspiraatio ihan hukassa eikä oikein neulomiset kiinnosta 😬 Piti pinnistellä, etten sanonut että eiköhän kohta löydy motivaatiota taas.. 😂🙊 Äiti ois varmasti jäänyt siis miettimään sitä ja todennäköisesti aavistellu jotain 😆
Mun äiti on myös todella taitava kutoja ja virkkaaja. Siinä vaiheessa, kun hän kuulee uudesta tulokkaasta, sieltä tulee vain kysymys tyyliin "mitäs minä voisin sille vauvalle tehdä?" :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Olen jo alkanut vähän keräilemään kaikkia mahdollisia ohjeita. Vieläkin sellainen epäusko koko raskaudesta, etten uskalla aloittaa mitään konkreettisesti valmistamaan. Mutta ehkä jonkun puolenvälin merkkipaalun jälkeen alkaa sitten raivoisa puikkojen viuhuminen 😅

Mietin myös mitähän lankaa esim. helistimiin kannattaisi käyttää, että missä on paras suutuntuma 🤣 Maisteluun ne kuitenkin päätyy 😅

Mä odotan et NT ultra on takana niin sit alan ompelemaan ja mahdollisesti neulomaankin jotain pienelle. Nyt täytyy ommella isompien kaapit siihen kuntoon, että pääsee pian keskittymään vauvan juttuihin. Hih.

Mä odottelen edelleen omaa inspiraatiota ja energiaa virkkaamiseen, mut äitini alkoi jo suunnitella jotain tulevalle pikkuiselle ensi kesäksi. :smiling-eyes:

Takaisin