Käsityöt

M3tti

Jostain jotain jo tietävä
Onko täällä muita jotka on innostuneet käsitöistä? Oon jo innoissaan virkkaamassa vauvalle vilttiä isoäidin neliöistä.

Lisäksi meinaan virkata pupuhelistimen ja norsuja vaunuihin.

Ois hauska jakaa kivoja ja söpöjä käsitöitä/ohjeita.
 

Liitteet

  • IMG_4576.jpeg
    IMG_4576.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 9
Mulla on vahva ikineuloosi. Aattelin odottaa kuitenkin jonnekin raskauden puoliväliin saakka ennen kun alan mitään tekemään, koska olen niin skeptinen edelleen sen suhteen, että onko meille todella tulossa vauva :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Täällä yksi virkkaaja. :smiling-eyes: Mulla on kaksi kassia ja torkkupeitto kesken tälläkin hetkellä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mut täytyisi uudelle pienelle ihmiselle tehdä oma pieni peitto. Kolmivuotiaalla on rakas tärkeä unipeitto, niin toki täytyy suoda pikkuisellekin sellainen. Kuvia voin myös pistää, jos jokin niistä valmistuu.
Mummuni vanha ompelukone löytyy vaatehuoneen nurkasta. Se on hyvä ja kestävä, kun hän teki aikanaan myös vaatturinkin hommia. Omaa inspiraatiota odotellessa.
Muuten tykkään kovasti paju- ja risutöistä. Kransseja ja pannunalustoja olen tehnyt viime vuosina, mutta ehkä jonain päivänä jotain isompaakin.
 
Täällä kans yks joka rakastaa käsitöitä ja innostuu helposti. Projekteja on useampi kymmen keskeneräisenä tosin 😅 halu olis alottaa taas joku projekti, mutta pitäisi varmaan saada edellisiä valmiiksi ennen.
 
Takaisin
Top