Käsityöt

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja susannne
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Munki mies vihaa mun unikaveria eli sitä pitkää tyynyä.. eikä näköjään oo ainut mies joka ei niistä tykkää :P

Lidlissä tosiaan on juuri nyt myynnissä vartalotyyny 13,99 euroa, ja tuolle tyynyliinoja 3,99 euroa. http://www.lidl.fi/fi/tarjoukset.htm?id=760

Olen itse etsinyt vartalotyynyjä ny pari kuukautta muista kaupoista, hyvin vähän on näkynyt ja silloinkin hinta on ollut viidenkympin luokkaa + postituskulut. Kaverit ovat vinkanneet aiemmin, että Lidl myy näitä muutaman kerran vuodessa hyvään hintaan, ja olen surkutellut, ettei näitä kuitenkaan minun tuurillani osu tähän saumaan, kun juuri nyt tarvitsisi. Joten jos olette aikoneet tällaisen hankkia, ei kannata viivytellä.

Nimim. tänään Lidliin heti kun se aukeaa.

Mä kävin torstaina Lidlistä ostamassa myöskin tuon vartalotyynyn ja on se kyllä mahtava :D siin lidlin mainokses oli vaan et olis myynnissä vaan silloin torstaina 19.11.

Mulla on tommonen tyyny ollut aikalailla käyttämättömänä jo muutaman vuoden. Lidlistä joskus ostin, kun ajattelin miehelle tukityynyksi. Jossain vaihees meinasin jo heivata sen pois, mut jospa sille nyt tulis käyttöä sitten.

Kyllä niitä tyynyjö siellä myydään niin kauan kun niitä on / tulee uusia tavaroita myyntiin :) tyhmästi siinä lehdes aina lukee ja saa käsityksen et olis vaan yhden päivän..

Mä nukuin uuden ystäväni kanssa hyvin siihen asti et molemmat tytöt tuli meän keskelle nukkumaan. Tyyny piti laittaa pois :D

Kävin ostamassa tyynyn, ja köllöttelin sen kanssa kokeeksi. Kissa tietenkin juoksi heti sängyn viereen aikeissaan loikata sängylle rapsutusten toiveissa, käveli useaan otteeseen neuvottomana sängyn vieressä eestaas, kun nyt sen vakipaikalle olikin ilmestynyt tyyny. Piti laittaa tyyny pois, jotta kissa pääsisi kainaloon rapsutettavaksi. Äh.

Hitto, mäki haluisin tommosen halikaverityynyn :D Oiskoha niitä vielä meidän lidlissä.. Vai pitääkö ite tehä..

Tälläsen käpykranssin tein meidän oveen. :) ihan joulufiilikset! Eikä oo enää ku kuukausi jouluun!
38871f619db2b37999bedbb21f609c7d

Ens yönä pääsee testaamaan kun on vihdoin saatu tyynyliinakin ommeltua :)

Liitteet

• 1448270859446.jpg
    1448270859446.jpg
    82.3 KB · Katsottu: 63
Elokuinen harmi :( taitaa olla aika haluttua tavaraa lidlissä..

En kyllä olettanukkaa, että niitä enää ois ollu.. onhan mulla ompelukone ja saumuri... Kankaitakin löytyy jättikassillinen, vanua tai muuta täytettä pitäs sitten keksiä

Tuo tyyny on kyllä ihan parasta. Ollu jo pitkään käytössä, eikä kyllä tulis nukkumisesta mitää ilman sitä.

Takaisin