Käsityöt

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja susannne
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka, lokakuisista eksyin tänne vinkkailemaan! Mä oon ostanut tuttinauhatarvikkeita Nappikauppa Punahilkasta, siellä on hyvät valikoimat nauhoja, klipsuja ja renkaita :) ja tulee todellakin halvemmaks kun valmiiden ostaminen, plus niitä on superhelppo ja kiva tehdä. Ja saa persoonallisia!

Tampereella Koskarin, onkos se nyt Merletto nimeltään, käsityökaupasta sai ainakin ennen ostettua yksittäin niitä tuttinauhojen silikonisia pidikkeitä. Olivat putkilossa siellä missä napitkin.

Ihanat tumput!
Munki pitäis tehdä tumput ja villasukat, ostin omalta kylälätä suomenlampaasta kerittyä lankaa ja pitäis ne kyllä hyödyntää.

Nyt oon saanu jopa jo hyvälle mallille toukkapussia, vaikka päätin että en tee siihen huppua kun en jaksa miettiä ohjeita, olkoot sellanen pötkö vaan :D

Sukat valmiina ollut jo jonkin aikaa, päättää vaan tarttisi :) vastasyntyneelle on kyl vähä liika isot.

14998d3f4258a8ea7d57b834b12dd969

Just ihana bala! <3

Susannnella kans ihanat sukat siellä :) toi on kyl hankalaa jotenkin päätelllä toi koko vauvan jalalle tai käsille.. kun todellisuudessa ne on vaan sit niin hirmu pienet <3 mut must on söpöö ku toinen hukkuu villasukkiin ja töppösiin :D

:D ehkä se eka meni opetellessa :D kokeile tehdä kolmas? Vaikkakin eiköhän ne asiansa aja vaikkei ihan samalta näyttäisikään? Söpöt ne on silti!

juu, ajattelin kyllä tehdä näitä enemmänkin... :) kolmannen tein jo, mut erivärisenä. :) Ja siitä tuli puolet pienempi varmaa, vaikka sama ohje, samankokoinen koukku ja samanpaksuista lankaa... :DDD

Ajattelin, et jos jaksan, nii teen myös kummipojalle ja hänen kaksoissiskolleen, jotka synty viikko sit, ni tommotteet töppöset. :)

Hihi ihanat töppöset balacenia oot tehny! :) mie en tällä kertaa oo tehnyt käsitöitä vauvalle mut viimeks ompelin bodya, housua, välipuvun yms, pitää laittaa niistä kuvat jossain vaiheessa, kyllä tää uusin tulokas tulee niihinkin pukeutumaan kun tein sillon tarkoituksella unisex-värisiä. :)

Mulla olis tuolla komerossa ikean kassillinen neuleita valmiina (toki muillekin ku vauvalle) mut en saa niitä pääteltyä.. Typerää hommaa. Täytyy joku päivä vaan kaataa se lattialle ja alkaa töihin!

Say hello to my new best friend and lover Fernando. :D
e2c58a7e54977db8182cab48da6d3172

Tuli askarreltua tällanen maailman mukavin asia ! Meen varmaan naimisiin tän kans tässä lähiviikkoina :D

Mä oon kans alottanu tekeen tollasta boyfrendiä mut siinä kestää kun päätin täytteet tehdä vanhoista vaatteista jotka oli menossa keräykseen. Silppuan ne siis saksilla pieneksi ja ompelen päällisen. Silppuaminen vaan kestää. Paljoa ei pysty illassa ettei tuu jännetupin tulehdusta :D

Takaisin