Käsityönurkka

Mulla on jo viime syksynä hankittu langat ja tulostettu ohjeet, mutten sitten pystynytkään kutomaan. Ajattelin silloin että jos en tulekaan raskaaksi, niin voin vaikka myydä torissa. Oli myös vähän vaikeaa aloittaa, kun ei tiennyt kokoa. Olen lankamäärässä varautunut kutomaan n. 6kk ikäisen kokoisen puvun, lähinnä jos vauva onkin iso tms niin mahtuu vähän useammin haalariin. 😅

Liitteet

• PXL_20260331_054341666.jpg
    PXL_20260331_054341666.jpg
    2 MB · Katsottu: 9
Olin myös joskus vuosi sitten innoissani ostanut halpoja lankoja, ja huomannut sitten myöhemmin että kyseessä on 100% akryylilanka 😬 Akryyli on aika huono vaatteisiin (paitsi tietenkin allergisille!), mutta ajattelin että tuosta ehkä voisi vääntää jonkin viltin tms jonka päällä vauva möyrii. Tai sitten opettelen virkkaamaan, ja väännän miljoona mustekalaa.

Liitteet

• PXL_20251010_150406464.jpg
    PXL_20251010_150406464.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 3
Mä en oo muutamaan vuoteen neulonut, mutta nyt tän myötä taas kiinnostus on vähän herännyt. Katselin jo petite knitin sivuilta ohjeita myssyihin ja haalareihin. 😊 Peittoa oon myös miettinyt ja sukkia.

Mä en oo muutamaan vuoteen neulonut, mutta nyt tän myötä taas kiinnostus on vähän herännyt. Katselin jo petite knitin sivuilta ohjeita myssyihin ja haalareihin. 😊 Peittoa oon myös miettinyt ja sukkia.
Joo, sukkia muuten mullakin on suunnitelmissa tehdä 😍 Niitä voisi vääntää pienempiäkin kokoja!

Joku haalari ois kiva tehä, mutta en tiiä koska sitä uskaltaa aloittaa mitään.
Koin useempi vuosi sitten edellisessä suhteessa yhden keskenmenon, niiltä ajoilta on yhdet pienet junasukat jossain laatikon perukoilla 🥺

Takaisin