Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Asutko missäpäin, olisiko sielläpäin marttakerhoa. Niissä yleensä joku joka mielellään neuvoo jos kirjalliset ohjeet on hebreaa.Ostin merinovillalankoja, joista ajattelin neuloa sukat ja pipon. Yhden sukan sain valmiiksi, mutta kesä kummasti latistaa käsityöfiilikset.
Haluaisin virkata tai neuloa peiton, mutta mikään ohje ei ole ollut tarpeeksi yksinkertainen, että olisin innostunut siitä.
En osaa lukea käsityöohjeita kovin hyvin. Videoista on ollut
Muistan tuon samaisen hahmotushankaluuden viime syksyltä. Meillä pojan ( 3.6kg) jalka oli heti synnyttyä noin tulitikkulaatikin pitkän sivun mittainen. Vaihdoin neulomuksen ohuempaan lankaan ja puikkoihin, joka helpotti...Mulla on kans junasukat tekeillä! Olin jo melkein saanut toisen sukan valmiiksi, kun tulin lopulta siihen tulokseen, että se on ihan liian iso ja sopis ehkä eskari-ikäselle Ei oikein se paras malli enää siihen ikään niin purkuun meni. Ei oikein meinaa hahmottaa, minkä kokoinen jalka vauvalla on, mutta nyt sitten uusi yritys ja näyttää ehkä vähän paremmalta.
Ite tein ensimmäisen parin 3mm puikoilla Novitan majakkasaari langasta ja nyt tekeillä 2,5mm puikoilla Opalista ja hjertegarnin sockwoolista. Ihan selkeästi tulee kyllä pienempää.Mulla on kans junasukat tekeillä! Olin jo melkein saanut toisen sukan valmiiksi, kun tulin lopulta siihen tulokseen, että se on ihan liian iso ja sopis ehkä eskari-ikäselle Ei oikein se paras malli enää siihen ikään niin purkuun meni. Ei oikein meinaa hahmottaa, minkä kokoinen jalka vauvalla on, mutta nyt sitten uusi yritys ja näyttää ehkä vähän paremmalta.
Oi, miten söpöt!View attachment 127690
Ai että olo onkin jotenkin aikaansaamaton, mutta vihdoin nämä on valmiit.
Nuo ruskansävyiset on vähän pidemmät jalkaterästä, ihan vaan, jos tämän talven näillä pärjäisi. Onneksi virkattuviltti kohta puoliin (toivottavasti) myös valmis.