Käsitöitä vauvalle

Keskustelun 'Laskettu aika elokuussa 2016' aloitti Lilala, 18 maalis 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. emp_pu Aloittelija

Mä aloitin eilen nuppu vauvanpeiton kutomisen. Ihmettelin ettei raskausaikana ollut tullut mieleenkään kutoa mitään vauvalle! Nyt se idea iski päähän pari viikkoa ennen laskettua aikaa :D Katotaan saanko peiton valmiiksi ennen kun vauva syntyy. Toivottavasti
  2. Lilala Tuttu foorumilla Elomammat 2016

Kaivoin pari kuukautta viimeistelyä odottaneen viltin esille ja sain sen valmiiksi. Käytin aikaisemmin linkkaamaani mallia mukaillen reippaasti. Lankana on ihanan pehmoinen bambu-puuvillasekoite. [IMG]
    • Tykkää Tykkää x 7
  3. Lilala Tuttu foorumilla Elomammat 2016

Langanjämät pääsivät samantien käyttöön. Omalle pikkuiselle tein unikaverin ja lopuista syntyi turvalonkeroita. Olisihan minulla ollut keskeneräisiäkin töitä, mutta jostain syystä keränloput häiritsivät olemassaolollaan.

• Tykkää Tykkää x 3
  4. NeitiS Peruskäyttäjä

Upeita juttuja osaatte kyllä tehdä:happy:
  5. mävaan Tuttu foorumilla Huhtimammat 2018 Elomammat 2016

Ihania käsitöitä olette tehneet :)
    Mä olen vaan virkannut tulevalle vauvalle kun tuo ompeleminen tuntuu olevan jokseenkin haasteellista :grin

Afrikan kukista virkkasin vauvalle pikkunorsun unta vahtimaan ja ikuisuusprojektina yritän saada peitonkin virkattua ennenkuin vauva syntyy :rolleyes:
  6. mävaan Tuttu foorumilla Huhtimammat 2018 Elomammat 2016

Tässä vielä tuo norsu :rolleyes: DSC_0084.JPG
    • Tykkää Tykkää x 9
  7. Haley Tuttu foorumilla Elomammat 2016

Täällä on vauvan huoneen sisustus hoidettu ompelemalla pinnasänkyyn reunasuoja, pimennysverhot, sitteriin uusi päällinen, vaipan vaihtoalusta sekä leikkimatto. Sen lisäksi tein viime viikosta norsu helistimen virkkaamalla ja nyt on lentokone-mobile työn alla. Äiti on sitten taas vaatetta tehnyt talven varalle ja vielä tekee viltin.

Itse koin neulomisen tällä hetkellä liian työlääksi, joten olen sen takia innostunut virkkauksesta kun sain ompeluprojektit valmiiksi.
  8. mävaan Tuttu foorumilla Huhtimammat 2018 Elomammat 2016

Mä jopa sain ikuisuusprojekti peiton valmiiksi viime viikolla :rolleyes: Tulihan siitä sika pieni n. 50x60cm mutta turvakaukalossa menee ihan hyvin :)

Olen myös jo aiemmin kerennyt virkkaamaan vauvalle afrikankukista hipon :) Tajusin etten ollut virkannut yhtäkään hippoa kyseisestä langasta niin piti ihan menekkitietämyksen takia tehdä :grin

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 5

Jaa tämä sivu