Käsitöitä pikkuruiselle

Tuo oli Rosita kiva ohje tehdä ja suosittelen yrittämään, jos se reikäkerros oli vain kompastuksena. Mä sain kokeneemmalta neulojalta apua ja onnistuin hyvin. Sillä kerroksella siis neulot aina kaks normaalisti oikein, sitten kiepautat langan oikeanpuoleisen puikon ympäri ja sen jälkeen neulot "normalisti" nurjan, mutta tuplana ( kaksi nurin yhteen). (Langankierto tulee erikseen, sen jälkeen nostat langan vasemman puikon päälle ja neulot ne nurjat yhteen).


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tosi ihana!
Olen tässä miettynyt neulovani unipussia tulokkaalle, mutta taidankin vaihtaa idean tähän.
 
Mä delegoin ton toukkapussin neulomisen mummulle:wink novitan wool -langasta on tulossa ihanan pehmoinen pussukka!

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
ite sain just neulottua mun kaverin tulevalle vauvalle housut, jakun ja hupullisen makuupussin kiitoksena raskausvitamiineista jotka hän mulle aiemmin oli laittan tänne. nyt sit alkaa omalle pikkuselle neulominen ku on vielä lankaa jäljellä.
 
Mullon kans tuo toukkapussi työnalla! Ja eilen sain villasukat valmiiksi. Aattelin keskittyä nuihin sukkiin ku opettelin pyöröillä tekniikan jolla saa kummatki kerralla. Sukkapuikoilla en osaa ku heittää tikkaa.
 
001.JPG

Tällainen siitä tuli... Kaivoin ohjeen tasoneuleelle, ja luulen, että tämä on oikeastaan vähän turhan kapea..? Mutta vielähän tässä ehtii tehdä toisen ja kolmannen ja ja... :grin
 
Oletteko muuten huomanneet tän syksyn uutuuden eli heijastinlangan? Musta todella kiva tehdä lapsille esim. pipoja siitä vaikka se ei normi heijastimia korvaakaan. Ei lisäheijastus pahitteeksi koskaan ole, varsinkaan näin pimeissä illoissa.
 
Onko kellään ylimääräistä aikaa ja rahan tarvetta että tekis yhden ylimääräisen toukkapussin jonka voisin ostaa? Halukkaita? :)
 
Jei!! :) paljonko pyydät materiaalimaksujen päälle vaivan palkkaa? En ole nirso värien suhteen, mikä tahansa violetti/liila tyyppiset olisi ihania ! Laita privana tilitiedot niin pistän rahat suoraan tilille!
 
Takaisin
Top