Käsilaukku vai reppu?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Pidättekö enemmän käsilaukusta vai repusta? Kumpi on viimeksi liikenteessä ollut käytössä?

Itse olen käyttänyt pitkään käsilaukkua ellei sitten tavaraa ole tarvinnut mukaan niin paljon ettei mene mukavasti laukussa. Nyt raskaana käsilaukku tuntui pahentavan liitoskipuja ja hartiatkin meni vain pahemmin jumiin ja ryhdyin käyttämään reppua. Onhan siinä mukavampi kantaa, mutta siitä hieman tylsä että pitää ottaa kokonaan selästä että sieltä saa jotain. Kauppareissulla reppu on oikein hyvä kun saa ainakin osan ostoksista kulkemaan siellä mukavasti.
 
Molemmilla on puolensa. Lapsen hoito-/vaippalaukkuna toimii hyvin reppu, kuten myös omana työlaukkuna.
Vapaa-ajalla suosin isoja olkalaukkuja, pienellä käsilaukulla ei tee mitään jos haluaa rahdata niin paljon tavaraa mukanaan kuin minä. :hilarious:
 
Sekä että.
Pidemmillä retkillä on mukana reppu, kun laukku on siellä hankala. Muuten lapsella on hoitolaukku ja itselläni käsilaukku.
Aina en jaksa ottaa hoitolaukkua mukaan kun vien isompaa esikouluun vauvan kanssa. Käsilaukussa on kuitenkin aina varavaippa ja vauvan puhdistuspyyhe :)
 
Mulla on pieni käsilaukku aina autossa mukana. Pääsääntöisesti avaimet kulkee vasemmassa takintaskussa ja kännykkä+kortit oikeassa. Pojan kanssa kun liikutaan niin pojan pikkurepussa on vaipanvaihtotarvikkeet. Sekin reppu kulkee vain auton takapenkillä mukana.
 
Minulla on aina laukku. Muutaman eri kokoisen omistan ja niissä kulkee vauvan tavarat sekä omat roinat. Tykkään isommista laukuista. Joskus saatan käyttää myös kangaskassia. Reppua en ole oppinut käyttämään, enkä nyt omista yhtään. Taskuihinkaan en koskaan laita mitään.
 
Lapsesta asti ollut kånken selässä jos joku tarvitaan :hilarious:.
Nyt vauvan kanssa kuitenkin oltava vaipat ja vaihtovaatteet mukana niin helpointa näin, kun taas vauvaa ei ole niin riittää takin taskut.
 
Takaisin
Top