Jyväskylän mammamiitit

Joo pitääpäs itekkin käydä kattoos Nellalle sieltä lasit. :)
Tuleepas kalliiksi yhet vaunujen renkaat.

Nella on tänään vääntänyt 6 kakkaa. :D Saa nähä tuleeko vielä illalla kakkoja. :D
 
teillä on kyl kunnon tehotuotanto tyttö ! :D kävisköhän vauvan kakka vaikka puutarhan lannotukseen? :D
 
Joo eilen saatiin muuten siivottua mut ikkunoitten pesu ja lattian moppaus jäi tekemättä. Uusilla asukkailla oli niin kiire muuttaa et ne sano itse siivoavansa loppuun että saivat sit jo tänä aamuna avaimet. Noh, eipä haitannu mua. Ikkunan pesu kun ei oo ihan mun lempi puuhaa. :)
 
Joo hyvin ollaan kyllä kotiuduttu. Pientä hienosäätöö vielä niin on kaikki sit kohillaan.  Ja melkeen kaikki laatikotkin jo purettu. :)
 
Mitäs mamien kesään kuuluu? Onkos Jonna facebookissa muuten, ku tää tuntuu toimivan heikonlaisesti... Kun basuran(katjan) kanssa mietittiin että rafvattasko joku päivä?
 
Lämpimiä kelejä täällä ainakin odotellaan jo kovasti. :) Joo oon facessa. Joo treffataan ihmeessä. Lapset onkin varmasti kasvaneet jo kovasti viime kerrasta.
 
enempi tosiaan fb juttua ollu lähiaikoina ku nää sivut niin jähmeesti pelittää. mites ens viikolla onko teillä mitään ihmeitä tiedossa? mulla tais päivät olla auki vielä et käy viikolla melkeinpä millon vaan.
 
Onko fb:ssä niinku joku tammikuisten oma ryhmä vai? Koitin bofink laittaa sulle viestillä mun sukunimen, saitko? Aattelin vaan ettei olis koko nimi täällä ihan koko kansan nähtävillä. :) Ens viikosta meille kävis ma, ti tai ke.
 
Jonna: Joo sain viestin. :)

Jei tänään nähäänki. Tosi kiva nähä teitä ja vauveleita pitkästä aikaa! :)
 
Takaisin
Top