Hihih.. no nyt rupes naurattaa! Ihan tuoreessa muistissa viime sydäntalvi. Viimeisilläni raskaana, olin tilannut 3 kokoa liian ison takin halvalla muistaakseni ellokselta, ja sillä sitten tuolla lyllersin. Eipä sillä, ei ollut enää ihan "lenkkikuntoinenkaan", mutta lähes päivittäin yritin tollasen vajaan kilsan kierroksen "mäenpäälle ja takaisin" taivaltaa. Mulla oli ihan jumalaton kumpu, normaalistiki oon aika amazoninmittanen, joten voitte vaan kuvitella, kuinka hehkeä olo oli. Oli pakko lähteä aina vasta pimeällä liikenteeseen, mitä myöhemmin illalla, sen parempi... Ahhaahah, kuinka pinnallinen sitä voikaan ihminen olla! Mutta niin järkyttävä Michelinakka olin kaikkine toppauksineni! Mieskin mulle aina vähän nauro :P
Tää ei nyt vastaa sinänsä kysymykseen, mutta oli pakko jakaa. Muuten sitten hankin muutamat isot verkkarit ja oloasut ihan kotihengailuun, liikuntaanhan niitä olis voinut tietty myös käyttää, mutta eipä se enää loppuaikana tosiaan kiinnostanut kuin noiden hurjien "maratonkävelyiden" mittaan ;)
Suosittelen kyllä siis tsekkaamaan, josko alennuksista löytyis noita takkeja, muut vaatteet kun pystyy soveltaa. Ihan jos tykkää salilla käydä, niin voisin kuvitella, että matalavyötäröiset housut, masutuubi ja joku pitkä toppi (+tukevat (urheilu)rintsikat) vois olla ihan hyvä sijoitus. Tällä varustuksella + vaikka isolla hupparilla pärjäilee kyllä lenkkipoluillakin ainakin näin kevät-kesä-syksy-aikaan.