Juhlitko isää?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Muistatko sinä isänpäivänä lapsen/lasten isää tai omaa isääsi?

Täällä puoliso saa lasten päiväkodissa ja koulussa tekemät kortit ja kuopuksella on pieni pakettikin päiväkodista. Sisältöä en tiedä. Lisäksi saa mun ostaman lahjan ja herkutellaan. Omalle isälleni voisi soittaa lasten kanssa videopuhelua.

Omalle isälleni veimme jo alkuviikosta kortin ja pienen lahjan.

Puolisko saa toivomansa kakun... En ole ihan varma tuleeko siitä syötävää, mutta kyllä se ainakin etäisesti kakkua muistuttaa. Pitää vaan huomenna tasoitella epätasaiset reunat jollain syötävällä pakkelilla tasaisiksi ja koristella överisti, niin ei "pieniä" kauneusvirheitä huomaa. 🤭🤪

Puolisoa juhlitaan. Esikoinen on askarrellut jonkin kortin ja lisäksi hankin pienen lahjan. Leivoin myös. Ruoaksi toivoi noutoruokaa, jotta kenenkään ei tarvitse sitä tehdä 😅.

Omaa isää mietin että muistaisin käymällä hänen haudalla, mutta katsotaan miten huominen menee🤔🕯

Muille isoisille unohdettiin täysin ostaa kortit..🫣 No jos saisi lapsen suostumaan vaikka video-onnitteluun. Mies kyllä meinasi ainakin soittaa onnittelut. 😅

Omaa isääni en juhli. Isäpuolelleni, lasten ainoalle elämässä mukana enää olevalle vaarille, lähetetään onnitteluviesti. Puolison isälle viedään kynttilä haudalle.

Mies saa lasten tekemät kortit, herkkuaamiaisen ja sydämen muotoisen suklaarasian 🥰 lisäksi piruilin sille että kun ostin perjantaina uuden pölynimurin niin se on sen isänpäivälahja 🤣

Lapsella on omalle isälle ja minun isälle molemmille kaksi korttia, ja lisäksi myös päiväkodista suljettu lahja(?). Itseä jännittää varmaan enemmän mitä siellä on sisällä 😬 Isänisä ei edes tiedä että meillä on nyt isäinpäivä, en jaksaisi alkaa siitä tekemään numeroa, riittää että meidän talossa pitää juhlia kaksi isäinpäivää vuodessa (vain yksi äitienpäivä 😤).

Lahjaa en miehelle nyt hankkinut, tai saatan yhdet hauskat sukat kaapista repäistä jos näyttää siltä 😅 Huomenna dpo11 ja olisi ollut ihana yllättää positiivisella raskaustestillä, kuten tein esikoisen kohdalla kans isänpäivänä, mutta se toive ei näytä nyt lupaavalta 🥴
Kävin äsken hakemassa vähän erilaista syömistä ja kaupan kukkakimpun. Teen laatikossa pyörivän kakkusekoituksen, johon kinuskikuorrutus.

Lapset tuovat koulusta ja päiväkodista kortit isälleen. Kakut on alennuksesta valmis kakkuja🤣 mulla on joka vuosi hirveät suunnitelmat et lasten kanssa askartelis ihan taulun tai tilais jonkun kuvataulun meidän perheestä mutta en oo saanu aikaseksi🙈 mun isäpuolelle laitetaan video onnittelu ja omille papoille soitan. Mies saa isompien lasten kanssa käydä isänsä luona jos haluaa. Itse olen nuorimmaisen kanssa kipeänä niin pysytään kotona. Miehelle(itselle🤣) hommasin sviittiyön hotellista❤️ jota olen himoinnut vuosia kun olivat alennuksessa. Mutta mennään vasta ensi vkl että saa lasten kanssa viettää oikean isänpäivän.

Ai niin... Mies totesi, että haluaa syödä isänpäivänä jotain hyvää eli hän tekee ruoan siis itse. 😆
Ai että tää oli niin hyvä 😂 Meillä on just tää. Mies tekee arkenakin aasialaista tai italialaista tms. Minä taas yritän tehdä jotain makaronilaatikkoa ja hän sitten kaivaa maustelaatikosta miten saisi jotain makua ruokaan 😂

Me käytiin mun isällä eilen jo, oltiin muutama tunti. Tänään vielä pitäisi miehen vanhempien luona hänen isää katsomassa. Suklaata omalle isälle vein ja mies tekee samoin vie suklaata omalle isälleen tänään kun kohta lähdetään sinne. 😅 Aateltiin että näin helpompaa ettei kaikki samalle päivälle tule, kun oma isä asuu tunnin matkan päässä niin sinne ei viitsinyt vaan tunniksi lähteä. Oltiin siellä eilen noin nelisen tuntia. 🙈 Miehen vanhempien luona tuskin niin kauaa kun he asuvat vain 20 minuutin matkan päässä.

Niin ja miehelle näytin viimeisimmän ja toivottavasti viimeisen raskaustestin jossa 3+ tulos viikodigissä, sillä yritin valaa häneen uskoa että ei ainakaan kemiallinen. Joten ehkä ensi vuonna häntäkin voi juhlia isänpäivänä? 🙊

Kyllähän sitä aina on hyvää ruokaa, herkkuja ja lahjoja. Lapset askartelee hoidossa/koulussa aina kaikkea hienoa ♡

Takaisin