Juhlat ja viralliset tilaisuudet raskaana - miten pukeudutte?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletteko menneet juhliin tai virallisiin tilaisuuksiin raskaana? Miten pukeuduitte?

Esikoista odottaessa olin hautajaisissa ja toista odottaessa häissä. Häihin laitoin löysän mekon, jossa oli tilaa mahalle. Hautajaisista en ihan muista miten pukeuduin. Taisin ainakin lainata vaatteet äidiltäni, kun omat ei mahtuneet.
 
Mä olen yleensä ostanut kyseiseen tilaisuuteen jonkin imetysmekon, että olisi myöhempääkin käyttöä, jos ei kaapista löydy valmiiksi mitään sopivaa. Niissä on yleensä ollut tilaa myös omalle raskausmahalle.
 
Itsekkin laittaisin löysän mekon. :)
En ole muistaakseni ollut niin pitkällä raskaana juhlissa, että maha näkyisi.
 
Itsellä on häät edessä syksyllä ja tämä juhlamekkoasia on jo alkanut mietityttää. Laskettu aika on helmikuussa, joten varmaa se mahakin saattaa siinä vaiheessa vähän näkyä.

Olen miettinyt myös jotain löysää, kivasti laskeutuvaa. Ehkä joutuu jättämään mekon hankinnan viime tippaan, että tietää, mikä sen aikaisen mahan kanssa istuu hyvin. :)
 
Olin ystäväni väitöskaronkassa viikoilla 27 suunnilleen. Etiketin mukaisesti pitäisi olla pitkä tumma mekko, mutta en alkanut sellaista hankkia, kun ihan varmasti olisi jäänyt siihen yhteen käyttöön. Menin sitten tavan vastaisesti pikkumustassa - ei raskausvaate sekään, mutta tosi joustavaa kangasta, niin just meni vielä mahan kanssa. Ja kenkinä jotkut kauheet nuhjuiset ballerinat, kun en tajunnut etten turvotukseltani enää mahdu mihinkään kauniisiin juhlakenkiini. :rolleyes: Mutta raskaana ollessa ehkä saa tyylimokat anteeksi.
 
Olin kesäkuussa häissä kk ennen laskettua aikaa(la 19.7.), tilasin tummansinisen polvipituisen tyköistuvan äitiysjuhlamekon Ozbaby- liikkeestä, oli hyvä, joustava ja riittävän juhlava. Koska älytöntä turvotusta ei ole niin kenkinä oli 10cm korkkarit jotka löytyi valmiina kaapista :joyful:
Ehkä tärkein panostus minkä tein oli se että kävin kampaaja-meikkaajalla laittamassa hiukset ja meikin, ei tarvinnut itse kun vaan pukea ja lähteä sen jälkeen :)
 
Takaisin
Top