jouluvauva

ginger81

Jostain jotain jo tietävä
Hei, jospa uskaltaisin kirjoittaa tänne, täällä LA 28.12, eka ultra 14.6, siellä varmistunee kelluskeleeko masussa oikeasti joku, ei meinaa aina oikein tahdo uskoa tätä ihmettä todeksi. Eli ekaa odotellaan ;)

Täällä kanssa joululahjan odottaja ja ultra tulossa 14.6 [:)] Tosin käytiin jo varhaisultrassa yksityisellä n. 7 rv:llä ja kyllähän siellä ihanainen sydän sykki tuhatta ja sataa [:)] <3 Jännittää kaikki niin hirmuisesti [;)] LA 25.12.2010. voih,kuulostaa ihanalta [:D] <3 Onnea meille kaikille! [:D]

Miten oote saanu noi tickerit näkyyn? Mulla antaa pelkän koodin... Olevinaan tehny kyl kaikkien ohjeitten mukaan mut onko väärä koodi? Käyttöohjelmana Vista... Haluis niin kovasti saada matkan etenemisen näkyyn, vaikka sen tietää kyl ite kuin pitkällä on mut ois jotan "silminnähtävää" [:)]

Heippa!

Täällä LA myös 25.12. Siirtyi eteen päin tuon ekan ultran jälkeen. Mulla tuo tickeri on väärin täl hetkel. Korjaan sen myöhemmin, ku joudun menee uudestaan viel ultraan ku vauva oliki viel niin pieni ettei saatu kaikkii mittoi ja La saattaa kuulemma viel pikkasen muuttuu mut ei välttämättä. Mulla mies laitto ton tickerin ni en oikeen oo varma kuin se tehtiin[8|]

Mun isä sano ette voi ku osu huonoon kohtaan LA ku sit helposti joulu- ja synttärilahjat on samat. Mutta mä sanoin että kyllä meijän lapsen synttäreitä ja joulua vietetään erikseen. Synttärit pidetään vaik sen verran aikasemmin ku on tarvis. Mä ainaki toivon ettei ihmiset ajattele et synttäri-ja joululahjat menee samasta.

Mutta kovasti täällä ootellaan esikoista ja ollaa kovin onnellisia[:D] Onnea kaikille odotukseen[:)]

No mulla ainaski oli niin pihit kummit (kiitti vaan äiti ja isi!) että munkin synttäri ja joululahjat oli usein yhteiset vaikka mun synttärit on jo 2.11.!!! Että kantsii sitten terottaa kaikille lahjoja ostaville, että mitä lapsellensa haluaa... Pikkusiskoni synttärit on 6.1. ja se ei juuri koskaan saanu yhteisiä lahjoja synttäreiks ja jouluks. (ei yhtään katkeruutta... [;)])

Oh well, eihän sitä voi ketään pakottaa. Sitten sen näkee ku sen aika tulee. [:)]

Meillä on keskospoika, yllätystonttu, jonka synttäripäivä on 21.12 ja koskaan tuo ei ole saanut yhteisiä synttäri/joululahjoja vaan erikseen pidetään synttärit ja joulu. Kaverisynttäreitäkin on vietetty - ja nythän jo stressaan tämänvuotisista kaverisynttäreistä, että milloin ja miten ne saa järjestettyä. Olen asennoitunut siihen, että tämä meidän nuorimmainen syntyisi joskus marraskuun lopulla/joulukuun alussa viimeistään (minulla laskettu aika 15/19.12) kun edellisetkin ovat tulleet hyvissä ajoin...... mutta jospa tuleekin yllätys ja venyy ja venyy ja juuri pojan synttärien aikaan joudunkin synnyttämään ja miten jaksaa ne synttärit järjestellä mahan/vastasyntyneen kanssa........... Kaikkea sitä pitääkin stressata, kaipa se pitää yrittää puhua ekalukkalainen luopumaan kaverisynttäreistä (pettymys pojalle) tai sitten lykätä ne juhlat ensi vuoden puolelle.

heippati hei;) pitkäst aikaa...mulla vierähtäny tää aika et en oo käynt tääl tutkailee..huomen ois eka neuvola lääkäri. By the way "pp" meil saman päivän ultra- ens viiikon maanantai;) sitä jo kovasti odotellaan, et pääsen näkee et ox siä masus oikeasti joku. Me on täälpääs taas mietitty et kumman vuoden puolel syntyis kun tuo LA on niin lähellä vuoden vaihdetta;). Jänskää toi joulukuu tulee kyl oleen;)...ennenkokematon.

Näin on "ginger81" ,vo mennä parilla viikolla ylikin, siis tammikuun puolelle [:D] Joo tosiaan maanantai lähenee ja alkaa jo jännittämään että kaikki on hyvin ja että siellä ylipäänsä elämää on..! Ei jaksais ollenkaan keskittyä töihin kun ois niin paljon muutakin tekemistä.. [:D] Nyt alkaa pahin väsymys helpottaa, ihanaa, nyt jaksaa valvoa melkein kymmeneen, hehe.. [:D] Meinasitteko ostella ultran jälkeen mitään vai säästelettekö myöhemmäksi? Minulla olisi himo ostaa jo vaikka mitä, noh odotellaan se ultra edes ensin[:)] [:D] Päivän jatkoja kaikille!

hei, en ole miettint hankintoi juuri lainkaan mitä nyt tutut ovat tarjoilleet, ja otetaankin varmaan vastaan mitä vaan tutuilt saadaan...yritän taistella viä syksyyn itseni kans et jos si syksyl otettais kamoi vastaan jos vain kaikki menee hyvin, yritän vähän himmailla että en vielä hanki, jos sattuisikin käymään jotakin tässä matkan varrella...mutta kyllä tämä alkaa olla aikas todellist jo kun ens viikol tulee maaginen 12vko täyteen;). Its asiassa pääsin näkemään eilen ke:na ensimmäisen kerran pienen sydämen sykettä kun kävin neuvola lääkäris ja siel joku kivikautinen ultralaite, josta ei tosin saanut pikkuisesta hyvää kuvaa...mut jees ma;na si kunnon ultraan;) tulis jo maanantai;)

Moikka vaan taas!

Noniin se maanantai sitten oli ja meni, kyllä oli mahtavaa käydä katsomassa pikkuista! <3 Vauvamme on 6,6 cm pää-perä mitaltaan, hih ,iso jo [:D] Turvotus oli 0.5 eli sekin ok. Tiitiäinen oli pirteä, heilu ja huito ihan hulluna. Vilkutti myös isille ja äitille! [:)] <3 Siinä olisi voinut koko päivän vaan olla ja ihmetellä pientä ihmettä joka vuoden yrittämisen jälkeen meille vilkuttaa! Sanattomaksi vetää! <3
Ja nyt maaginen raja on ylitetty ja voi sanoa OLEN RASKAANA!!!! IHANAAAAAAAA!!!!!!! [:D] <3

voi vitsit ku kesti kauan ennenkuin tajusin miten tänne kirjoitetaan :) elikkäs siis,meille on tulossa jouluvauva, la on 24.12 <3 tämä on toinen lapsi. esikoisemme syntyi 11.11.09 eli tasan laskettuna-aikana,täsmällinen tyttö[:)]

Täällä uusi joulunodottaja, la olisi 25.12 :)

Miten muut voi? :)
Olisi kiva kuulla kuulumisia muilta!

hannake: Lueskele tuota "Heinäkuun höpinöitä" keskustelua, siellä on uusimpia kuulumisia kaikilta. :)

Hei!

Tuun varmuuden vuoksi tännekin esittäytymään jos mahdollisesti mennään yliajalle [:D]

LA on 29.11 mikäli ajallaan syntyy pienokainen :)

Olen 28 vuotias, kk päästä 29. Odotan esikoista piiitkän yrityksen jälkeen[:)]

Eli hei vaan kaikille!

Takaisin