On pöydässä kystä kyllä.. minkälaisin herkuin nautit joulusta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä söin aika lailla kaikkea. Nautin kun pahin ruoka öklötys helpotti juuri sopivasti ennen aattoa.
Vetäsin yöllä pari ruisleipää missä päällä graavia.. Teki hirveästi mieli.. Eikä ole huono omatunto..
Minä sorruin vain fetajuustoon salaatissa Olikin niin herkullista! Kaikki valkohomejuustot ja muut herkut onnistuin kiertämään, mutta fetaa en enää pystynyt kieltämään.
Meillä on kanssa joka joulu savustettua lohta, tänä vuonna se vain jostain syystä vähän epäonnistui. Olisko ollut liian kauan pöntössä kun oli vähän kuivakkaa. En tiedä, miehen juttuja ne hommelit . Mutta siis sallittujen listalla on :).Mikä siinä olikin että kinkku maistui niin super hyvälle? Kun taas toisaalta moni liha ällöttää. Mä en tiedä voiko tätä kutsua sortumiseksi kun muistaakseni lämminsavulohi oli ihan sallittua, mutta sitä kuitenkin vedin ihan huolella kun muutoin on vaikea saada kalaa alas ja yleensä syön kaikkia kaloja tosi paljon.