Joulun taikaa

inna90

Vauhtiin päässyt keskustelija
Rakastan itse joulua ylikaiken ja ajattelinkin että olisiko tälläiselle ketjulle tilausta. Tänne voidaan koota kaikkea jouluhöpinää, joululahjaideoita, jouluperinteitä... Kaikkea mikä vain jouluun liittyykään. :) Ja kaikki kun ei joulusta niin innoissaan ole, niin ei sitten häiritä heitä. ;D
 
Mulle eniten pään vaivaa tuottaa tietysti lahjat. Sisarusten lapsia on yhteensä 6, niille on sinänsä helppo ostaa että tarvii vain tutkia toivelistaa ja ilmoittaa vanhemmille mitä sieltä ostaa ;D Mutta aikuisille onkin astetta hankalempaa. Ikinä kukaan ei mitään tarvisi mutta haluan silti ostaa.

Äidilleni keksin tänään ihan loistoidean. Ollaan monena vuonna haaveiltu menevämme sinne Disney On Ice-jääshowhun joten ostan äitille sinne kaksi lippua.

Mutta sitten on isä, sisarukset ja ystävät jotka ovat vielä vailla. Onko teillä jotain hyviä ideoita tämän suhteen? Mistä te itse tykkäisitte? Haluaisin kovasti että osaisin tehdä esim. jotain kivoja käsitöitä, mutta mun hermo ei kertakaikkiaan riitä niiden opetteluun, olen ihan surkea niissä. :D
 
Olen ihan jouluihminen, ja olenkin jo korkannut oman henkilökohtaisen joulukauteni. Eli juonut glögiä, kuunnellut joululauluja ja ottanut muutamia joulukoristeita esille.

Joululahjaostoksetkin ovat kohtuullisen hyvällä tolalla. Isälle, jolle yleensä on vaikeinta keksiä lahja, on jo hankittu oma paketti, samoin veljelle ja hänen vaimolleen. Muillekin on jo vähintään idea olemassa.
 
Köpiksen Tivolin ja Nyhavnin joulumarkkinat koettu viikonloppuna.

Varsinainen joulunvietto ja lähipiirin lahjat päätettiin jättää ekaa kertaa väliin tänä vuonna jo ennen varmuutta raskaudesta. Joulunaika vietetään Roomassa miehen ja vanhempien kanssa. Paavin joulutervehdys käydään varmaan kuuntelemassa. Rooman matkan olisi tarkoitus olla viimeinen ulkomaanlento ennen uuden tulokkaan saapumista.

Joulun jälkeisistä alennusmyynneistä täytyy varmaan ostella joulukoristeita ensi joulua varten, kun ei niitä aiemmin ole tullut hankittua. Jos sitä vauvan kanssa juhlistaisi joulua 2012 eka kertaa kotona ainakin osan aikaa.
 
Takaisin
Top