Me paketoitiin eilen lahjoja ja Saku osallistu laittamalla suklaakonvehteja lahjojen sisään :) Oli oikein innoissaan tehtävästä, ja tykkää muutenkin laitella tavaroita kulhosta toiseen, ruokkii aina meidän kissat jakamalla papanat kuppeihin. Meille ei tuu kuusta eikä pukkia, jotain pientä jouluruokaa ajateltiin laittaa ja ollaan aatto ihan vaan kolmisin kotona. Mä en oo mikään jouluihminen ja voisin ihan hyvin myös olla reissussa. Luulen kans et sit niitä odottaa erilailla, kun lapsetkin siitä jotain ymmärtää.
Meillä sitkee flunssa on viimein selätetty. Saku harjottelee juoksemista, yrittää keksiä miten sais kiivettyä sohvalle, lukee ahkerasti ja on mahdoton kerjäläinen, aina jos menee keittiöön niin se on salamana paikalla ja hihkuu käsi ojossa. Ei sano muuta kun äiti ja kaikki eläimet sanoo "ammuu", mutta omaa kieltään kyllä höpöttää tauotta. Ymmärtää tosi paljon puhetta ja tykkää kamalasti hauskuuttaa meitä ja virnuilee tyytyväisenä jos nauretaan sen jutuille :) Ja nyt kun oppi käveleen kengilläkin niin tepastelee tohkeissaan kaupoissa ja heiluttaa vaan meille ilosena jos ollaan menossa eri suuntaan :D
Niin ja meille odotellaan pikkusisarusta kesäksi <3 Tää raskaus on ollu ihan erilainen tähän asti kun edellinen. Kamala olo koko ajan, enkä voi esim. avata jääkaappia oksentamatta ellen samaan aikaan pidätä hengitystä ja toimi tosi nopeesti. Viimeks olin tähän aikaan alottanu uudessa työpaikassa ja ihan kepeesti meni 10h työpäìvät, nyt jaksan just ja just kotona siirtyä huoneesta toiseen. Mutta ehkä tää tästä, sitte kesällä viimeistään :D