Joulumammojen FB-ryhmä

rozie

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Meillä on salainen FB-ryhmä ja jokainen halukas ryhmäläinen pääsee tietenkin mukaan :) Juttelu meinaa keskittyäkkin sinne, vaikka täälläkin toki yritetään höpöttää. Ryhmä on siis salainen, sitä ei löydä haulla kuin ryhmän jäsenet eikä siihen kuuluminen näy ryhmäläisten profiileissa mitenkään.

Ryhmään pääset joko laittamalla täällä viestiä Heitskulle (profiili löytyy vaikkapa etsi-toiminnolla) tai laittamalla minulle sähköpostiin linkki omaan FB-profiiliisi. Lisään sinut sitten kaveriksi, lisään ryhmään ja poistan kavereista. Helppoa :) Osoite mihin postia voi laittaa: tetskui@gmail.com
 
Kiitos ohjeista. Mä liityn mukaan facen ryhmään vasta nt-ultran jälkeen , koska kerron esikoiselle vasta silloin tulokkaasta. Sillä vaikka ryhmä olisi kuinka salainen niin mun hakkeri tyttäreni aivan taatusti sen jostain sivuhistoriasta bongaa :)
 
Mä oon laittanu sulle Rozie jo pari kertaa sähköpostia. Onko ne tulleet ollenkaan perille?
 
Liinu: ei varmaan jos et ole saanut oudolta tyypiltä kaveripyyntöä. Onko sulla osoite varmasti oikein? tetskui@gmail.com Minä tarkistan ettei oo menny roskapostiin
 
PYYNTÖ: Jos vaan itse olet koneella kun laitat postia niin linkitä pliis se oma profiili siinä meilissä, näin saan kaveripyynnön laitettua nopeasti ja helposti myös kännykällä kun voin olla töissä tai tien päällä. Siis vaikka sinulla olisi erikoinen nimi joita löytyy vain yksi, laita silti linkki jos vaan sen pystyt laittamaan. Kiitos :)
 
laitoin kans sähköpostia. puhelimella kun sekoilen niin se lähti jostain ihme sovelluksesta, joten ilmoita jos ei näy eikä kuulu :)
 
No jopas on :O Kaikki muut ovat ilmeisesti saaneet viestin perille. Minäpä mietin tähän jonkun ratkasun jos ei tänäänkään onnistu. (laita nimimerkki meiliin niin tiiän jos tulee perille)
 
Mikä sen ryhmän nimi on ja pitäskö mun nyt löytää se facebookista? Vääntäkää pliis rautalangasta kun ei ymmärrä :)
 
Lauriina: et löydä jos et ole jäsen, se on salainen ryhmä ja vain jäsenet löytää sen. Jos haluat jäseneksi niin ohjeet löytyy ylhäältä :)

Liinu: osaatko kattoo täällä yksityisviestit? Jos laitan sulle mun FB-profiiliin linkin viestinä niin voit laittaa mulle kaveripyynnön?
 
Ja just kun olin laittanut viestin, huomasin että olitkin jo ehtinyt laittaa :D Nyt on Liinullekkin kaveripyyntö laitettu
 
Itse en uskalla vielä liittyä FBryhmään.. Odottelen keskiviikon ultraa, niin sitten vasta taidan uskaltaa. :happy093
 
Onko meitä joulukuisia montakin tuolla fb-ryhmässä? :) harkitsen juuri liittymistä..
 
Minäkin liittyisin vasta sen np-ultran jälkeen, jos sitten vielä mahtuu mukaan? :)
 
Takaisin
Top