Joululahjat

Miehelle hankin kerraston, partakoneen ja karkkia. Äidilleni veitsitukin veitsineen, olen niin monta kertaa katsonut niitä neljäkymmentä vuotta vanhoja veitsiä ja äidin niillä nyhräystä... :grin Isälleni todennäköisesti teen ruokalahjan, lasimestarinsilliä, sinappia tai vastaavaa plus sitten mietin uusia hanskoja. Isäpuolelle alkosta glögiä ja pörrösukat, kavereille karkkeja (itsetehtyjä ja ostettuja, riippuen mistä tykkäävät) sekä lisäksi ajattelin antaa itsetehtyä sinappia, limppuja jne.
 
Minä olen tehnyt suvun isovanhemmille kuvakalenterit, joissa on lasten ja lastenlasten kuvat syntymäkuukauden kohdalla. Yhtenä vuonna yritin jättää väliin, mutta isäni kyseli ja varmisteli, että kalenteri on varmasti tulossa. Enää en jätä hankkimatta.
Meillä myös kuvakalenterit on jokavuotinen perinne. Aluksi annettiin vain isovanhemmille mutta sitten miehen siskot ilmoittivat haluavansa sellaiset myös kun harvoin nähdään. Tehtailemme niitä siis urakalla
 
Paljon kuvatuotteita lapsesta isovanhemmille (ja isoisovanhemmille), ne on aina olleet suosittuja. Miehelle työmiehen käsiä varten soveltuvaa rasvaa.
Siskolle puutarhatöihin uudet hanskat ja veljelle hauska t-paita. Lemmikeille laitan joka vuosi myös paketteihin vähän herkkuja. :)
 
Takaisin
Top