Joululahjat vauvalle

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Pitääkö vauvalle ostaa joululahjoja? Mitä? Montako?

Olen hankkinut vauvalle joululahjaksi yövalon, pyjaman, leluja.. Ihan kiva muutama paketti vauvallekin olla, vaikkei joulusta ymmärräkään vielä. Ei kyllä ihan niin montaa pakettia tule kuin isosiskolleen.
 
Vauvat ei taida asiasta vielä hirveästi ymmärtää eli ei välttämättä pidä, mutta onhan se silti mielestäni kiva. Riippuu hieman kanssa vauvan iästä. Parin kuukauden ikäinen ymmärtää asiasta vielä vähemmän, melkein vuoden ikäisestä voi olla jo kiva repiä pakettia ja lahjakin saattaa kiinnostaa. Myönnän ostaneeni yhden täksi jouluksi meidän vauvalle, jonka la on tammikuussa. Hyvä tekosyy hankkia edes se yksi uusi vauvanlelu, vaikka esikoisen vanhatkin on tallella. :grin
 
En ole varma ymmärtääkö pieni vielä joululahjoista ( täyttää joulun tienoilla 9kk) mutta kyllä hänellekin täytyy jokunen oma lahja ostaa, koska melkein kaikki pienemmän lelut ovat isosiskon vanhoja.
 
Mä ostan jonkun paketin. Vuoden ikäisen lempihommaa on tutkia ja heitellä paketteja. Sisältö ei niinkään kiinnosta. Just tuli synttäreillä tämä huomattua. :hilarious:
 
En ole vielä itse hankkinut mitään meidän 7kk vauvalle, tiedän kyllä että isovanhemmat ja tädit muistaa varmasti :grin

Eniten varmasti vielä kiinnostaa se lahjapaperin repiminen, mutta kyllä minusta on silti kiva että kaikille on lahjoja iästä riippumatta
 
6kk ikäinen saa yhden pienen pehmolelun. Mutta paperin vuoksi laitoin yhden lahjan :D että saa repiä auki :D
 
Yhden lahjan (sellainen pyörivän ja rapisevan kilpparin) ostin meidän jouluna 7,5kk poitsulle. Mies lupasi ostaa vielä jotain, ehkä voisin itsekin pakata vielä jotain pehmeää pakettiin, niin olisi helpompi vauvan itse koittaa avata. Kulmikas kova paketti voi olla haaste pikkunäpeille.
 
Vauvallekin on sukulaiset ja ystävät ostaneet paketteja.:) Ja itsekin ostin 3kk ikäiselle.sukulaistytölle.:dummy1:
 
Meillä on myös vauvat saaneet lahjoja. Mitä pienempi vauva, niin silloin lahja ollut ehkä vasta myöhempään käyttöön. Joulukuussa syntynyt kuopus sai myös muutama vuosi sitten vähän lahjoja vaikka eihän tuo niistä vielä mitään tajunnut kun ikää oli 2 viikkoa :p
 
Sululaiset ei myöskään malttaneet olla ostamatta tulevalle vauvalle joululahjoja. Vauva sai sukulaisilta bodyn, sukat, tossut ja muumilusikan. Itse ostamaani me ei lopulta laitettu pakettiin avattavaksemme.
 
Me ei miehen kanssa ostettu n.1kk ikäiselle vauvallemme lahjoja mutta sukulaiset ostivat.
 
Vauva on jouluna reilu 10kk. Me ostettiin yksi lelu lahjaksi ja kummit ja sukulaiset on varmasti antamassa myös lahjoja. Tämän ikäinen nyt vähän jo ymmärtääkin jos ei muusta niin paperin repimisestä. :D
 
Takaisin
Top