Joulukuun tohinat

Niin on. Pitäisi vissiin yksin jaaritella sen verran, että pääsen mukaan salaiseen ryhmään, jos ensi viikolla ultrassa on kaikki hyvin.
 
Niin on. Pitäisi vissiin yksin jaaritella sen verran, että pääsen mukaan salaiseen ryhmään, jos ensi viikolla ultrassa on kaikki hyvin.
Paljon sulla puuttuu vielä kirjotettavaa? Ei se ihan hirmu monta viestiä ollu :)
 
Paljon sulla puuttuu vielä kirjotettavaa? Ei se ihan hirmu monta viestiä ollu :)
Varmaan muutama, en ole laskenut. Ja odottelen joka tapauksessa nt-ultran tulokset ennen kuin liityn sinne.
 
Mäkin oon odotellut sitä ultraa tässä, en käynyt edes varhaisultrassa joten en ole edes nähnyt vielä onko masussa ketään :wacky: (oireiden perusteella siellä hyvällä todennäköisyydellä on, mutta sitten on vielä se että onko siellä kaikki edes hyvin vai ei)
 
Mulla oli tällä viikolla nt-ultra. Vasta sen jälkeen uskallauduin tänne kirjotella, vaikka lukemassa oon käyny melkeen siitä asti kun plussaa tuli
Mulla oli vähän sama. Kävin täällä ahkerasti lukemassa, mutta itse uskalsin kirjoittaa vasta, kun lääkärintarkastuksessa oli kaikki hyvin.
 
Mulla oli vähän sama. Kävin täällä ahkerasti lukemassa, mutta itse uskalsin kirjoittaa vasta, kun lääkärintarkastuksessa oli kaikki hyvin.

jep. Mulla myös lisäksi se, että tästä ei tiedä vielä kukaan muu kuin minä ja mies. Niin tuntuu hassulta kirjoitella tänne, kun perhe/ystävät ei vielä asiasta tiedä. Uutena vuotena ollaan ajateltu kertoa perheelle. Jännä nähä, mitä reaktioita sieltä tulee.
 
Takaisin
Top