Joulukuun jutut

Tuntuu hassulta kun enää ei töihin ole asiaa. Saikulla oon ollut putkeen n.4vk ja arviolta 11 viikon päästä ois suunniteltu sektio!
 
Alkaa jo synnytys pyöriä päässä. Ja malttamattomuus saada vauva syliin alkaa heräilemään :dummy:
 
Täälläkin synnytys pyöriny paljon mielessä, jotenkin odotan et olis se aika jo ohi kun oli niin kamalat traumatisoivat kokemukset viime kerralla niin nyt jotenkin kauhun sekavat tunteet. Toinen asia joka alkanu askarruttaan on että mulla tooosi usein nyt nenästä tullu limaista verta (muutaman kuukauden ajan) ja nyt viikon verran suu ollu aamulla ihan veressä. 30 pv olis neuvola jos vaikka katotaan se hemoglobiini jos on laskenu taas niin alas koska en keksi muutakaan mistä moinen verenvuoro johtuisi. Neuvolassa piti jo viimeeks mitata mutta sitten tuli hirvee säätö kun opiskelija pisti mulle flunssarokotteen väärin ja se jäi silleen.
 
Hellurei, en oikeen tiedä mihin ketjuun kirjottelisin kun ei oo tullut nyt oltua aktiivinen niin ei pääse tonne salaiseen ryhmäänkään höpisemään missä kaikki taitaa olla. Mulla ei oo koko raskauden aikana noussut paino yhtään. Nyt parissa päivässä useamman kilon, vaikka joulu niin ei oo tullu ahmittua ja herkutkin jäi syömättä. Nilkoissa uutena tuttavuutena turvotusta mitä ei oo ikinä ollut, edes esikoisen raskausaikana. Verenpaineet noussut kotimittauksessa. Ennen 113/69 Ja nyt 139/77 proteiinit yhden plussalla viime neuvolassa pari kolme viikkoa sitten. Täytyykö tässä nyt varata ylimäärästä neuvola aikaa vai seurailla. o_O
 
Hellurei, en oikeen tiedä mihin ketjuun kirjottelisin kun ei oo tullut nyt oltua aktiivinen niin ei pääse tonne salaiseen ryhmäänkään höpisemään missä kaikki taitaa olla. Mulla ei oo koko raskauden aikana noussut paino yhtään. Nyt parissa päivässä useamman kilon, vaikka joulu niin ei oo tullu ahmittua ja herkutkin jäi syömättä. Nilkoissa uutena tuttavuutena turvotusta mitä ei oo ikinä ollut, edes esikoisen raskausaikana. Verenpaineet noussut kotimittauksessa. Ennen 113/69 Ja nyt 139/77 proteiinit yhden plussalla viime neuvolassa pari kolme viikkoa sitten. Täytyykö tässä nyt varata ylimäärästä neuvola aikaa vai seurailla. o_O
Mä soittelisin neuvolaan et pääsis pyhien jälkeen käymään. Ettei vaan oo raskausmyrkytyksen alkua.
 
Takaisin
Top