Joulukuun Jupinat :)

Jozzuuh

Puuhakas puhuja
Eli tein nyt tämmösen oman ketjun joulukuuhun kun ei vielä semmosta varsinaista ketjua ollut. Pakko oli vaan tehdä kun häiritsi kun muille kuukausille oli mut joulukuulle ei ollut :D Mites muut mammat ja muksut aikoo viettää joulua? Me ollaan ainakin ihan kotosalla ja kutsutaan tänne meille ihmisiä jouluruoille ja lahjat avaamaan. Toivottavasti illasta tulee ikimuistoinen:Heartred
 
Me mennään miehen mummon luo jouluaattona jouluruualle ja sitten tullaan kotiin odottelemaan pukkia :) Tapaninpäivänä tulee sitten mun puolen sukua ja juhlitaan joulua uudelleen.

Kyllä tässä vähän joulutunnelmaa rupeaa olemaan. Ensi viikolla olisi tarkoitus isomman tytön kanssa koristella koti jouluisaksi :greet008

Miten hemmetissä mä mahdoin onnistua tän tekstin muuttamaan pienemmäksi.....:schocked028
 
Me mennään mun vanhemmille viikoksi ja vieraillaan viikon aikana useaan otteeseen 10 km päässä miehen vanhemmilla. Aattona varmaankin ollaan molemmissa paikoissa, mut katotaan vielä lähempänä tarkemmin.
 
Me mennään aattoaamusta miehen vanhemmille ja iltapäivän aikana siirrytään mun porukoille kattoon joulupukkia. Muista päivistä en tiedä, mut varmaan ollaan yötä mun vanhemmilla ja ollaan siä rauhassa.
 
Me ollaan ihan kotona koko joulu. Aaton aattona meen oman äitini kanssa hautakierrokselle, joka päättyy Hämeenkosken Koskikartanoon kahville/kaakaolle :) Se on ollu meiän perinne jo monta vuotta. Tänä vuonna aattelin jättää lapset kotiin, viime vuonna oli Tyyne mukana, ku pelkäsin et nääntyy nälkää jos en ota mukaan (oli vielä täysimetyksellä) :grin Ja se reissu on usein kestäny muutaman tunnin.

Tänää oli hammaslääkäri ja sain 4 väliaikaispaikkaa, ja yks niist hampaist pitää juurihoitaa jos alkaa oireilemaan:confused: Anto se lääkäri vaihtoehdoks poistamisenki, mut mähä tulisin hulluks jos tonne kolo jäis.

Tyynelle on tullu lisää hampaita. Nyt on etuhampaiden lisäks kaks poskihammasta ja niille on tulossa vastaparit kovaa vautia.
 
Hyvää Joulua kaikille :Heartred
 
No, on täällä yksi jouluvalo ikkunassa ja kummeilta saatu joulukalenteri, mutta muuten on kyllä vyöturkiskuoriaisten säväyttämä joulusiivous edessä. Mies taas säheltää ja valehetelee raha-asioissa ja kiinni jäädessään räyhää. Toivoisin vain, että häipyisi täältä, niin saisin viettää joulun ilman sen vastenmielistä naamaa. Eihän täällä saa edes syödä vieraan tuomisina tullutta luumupiirakkaa, siitäkin alkaa mies ilkeilemään. Ei musta ole tähän...
 
Voi Polkulainen :sad001 Toivottavasti kaikki järjestyy :Heartred
 
Takaisin
Top