Joulukuun jorinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aloin tekee perunalaatikkoo joulua varten. tuli vaa huono olo ja päänsärky ku rupesin heti aamusta touhuamaan... toivottavasti menee ohi, koska oon yksin kotona ja vähintään ruoka pitäisi tehä.

Mäkin oon ollut reipas ja imuroinut kämpän ja pessyt vessan. Yöllä lonkkaan sattui ja jaloissa oli kummaa tunnetta, ihan ku ei veri pääsisi kiertämään... No ei ole nyt päivällä enää ollut mitään.
Voi että mä haaveilen joulutortuista, täytyy katsoa jos löytyisi joku terveellisempi versio, joka ei nosta sokereita. :p

Voi vitsit te ootte ahkeria :o Mä oon tähän mennessä vasta syöny aamupalan, roikkunu koneella ja kutonu villasukkaa..
Mietin just että mitä ruokaa vois tänään tehä ja uskallanko ajaa kauppaan kun on niin liukasta :nailbiting:

Ei kyllä nyt on pakko ottaa itteään niskasta kiinni! En lue täältä enää mitään ennen kun oon saanu vähintään tiskit ja pyykit pesuun, ja vaatteet päälle :D

Mä en oo tehny tänään mitään! Tai no, joulukortit on nyt nimiä vaille valmiina (elän siinä toivossa, että pikkunen tupsahtaa tänne lähipäivinä ja saadaan kolmaskin nimi kortteihin mukaan. Tai siis ei virallista nimeä vielä, mutta kuitenkin). Mies lähti aamupäivällä Motonettiin ja ties mihin ostoksille pekkaspäivänsä kunniaksi. En uskalla edes ulos lähteä, kun on niin kamalan liukasta ja tosiaan yksin täällä olen.

Nauttikaa te lapsettomat vielä ku voitte :P oikeasti!!

Mä heräsin 6.00 lapset ylös aamupala ja kouluun. Sit menin sinne lääkäriin ja klo 10 olin käyny kaupassa ja olin kotona. Käytin koiran ulkona. Söin ja siivosin. Sit löhösin hetken ja nyt haen lapset pääsevät 13 & 14. Kotia tekee ruokaa ja lasten läksyt. Sit lähetään sinne laihialle ja Vaasaan. Illalla sit voi istuu :P

Mä en oo tehny tänään mitään! Tai no, joulukortit on nyt nimiä vaille valmiina (elän siinä toivossa, että pikkunen tupsahtaa tänne lähipäivinä ja saadaan kolmaskin nimi kortteihin mukaan. Tai siis ei virallista nimeä vielä, mutta kuitenkin). Mies lähti aamupäivällä Motonettiin ja ties mihin ostoksille pekkaspäivänsä kunniaksi. En uskalla edes ulos lähteä, kun on niin kamalan liukasta ja tosiaan yksin täällä olen.

Me laitettiin Pojun nimi kortteihin rot13 salauksella. Ei sitä varmaan kukaan keksi mut itelle oli kiva :D eli siis aakkosissa siirtää aina 13 eteenpäin.. Esim A =N jne :)

Mä olen myös tänään vaan laiskotellut. Söin aamupalan, luin Hesarin, selailin nettiä, nukahdin sohvalle tunniksi, lämmitin lounasta ja nyt mietin jos jaksais siivota keittiön ja lähteä kauppaan. Illalla mennään pikkujouluihin joten tovi varmaan vierähtää myös suunnitellessa että mihin säkkiin ahtaudun. Vois ostaa vaikka glitteriä js koristella jätesäkin ja vetää se päälle niin samalla toimisi kosteussuojana jos illalla sattuiskin menee lapsivedet :grin

Vedin just lounasta nassuun (tulinen riisinuudeli) ja mietin että pitäiskö lähteä ulos kunhan saan juotua ton vadelmanlehtiteen ja syötyä croissantin mutta toi hemmetin kurakeli ei yhtään houkuttele lähtemään ulos.

Meillä ei kurakelistä oo tietookaan. Lunta on tullu aikasemmin niin paljon, ettei se tuosta ihan heti ennätä sulaa. Mutta jäätikköä on sitten senkin edestä.. Harmittaa, kun olisin mielelläni lähteny vähän kävelemään näiden turvotuksieni kanssa. Voisin lainata miehen nastakenkiä, mutta ne ei tosiaan oo viimesen päälle hyvät kävelykengät. Luultavasti saisin vähintään selkäni kipeäksi niillä, eli parempi jättää menemättä..

No kelpais edes se jää! Mullakin on vartavasten hankittuna ne semmoset piikit että varmasti olis pitoa.. Mut ei ku kaikki se eilen tullut lumi suli pois..

Mä tässä mietin, että pitäiskö flunssasta huolimatta käydä vaikka postilaatikolla liukastelemassa, kun näkyy jopa sinistä taivasta. Alunperin ajattelin vaan hautautua peiton alle surkeuteen mahani ja flunssani kanssa.

Mulla alko supistukset taas tuossa aamusella. Oikein kipeestikin jo tuntui, sekä mahan, että selän puolella. Ja parin tunnin päästä hiipuivat pois. :/ Joka kerta sitä jaksaa olla yhtä toiveikas, että nytkö lähtis, mut ei. Ja aikaahan tässä vielä on.
Mä oon ahkeroinut noiden vauvanvaatteiden kanssa. Pyykätty on ja taiteltu laatikkoon. En vaan löydä mistään niitä kaikkien pienimpiä nyttysiä! Ei mitään muistikuvaa, mutta mun on melkein ollu pakko laittaa 50/56cm vaatteet ja pikkusukat johonkin "hyvään talteen", jota en nyt vaan millään löydä. 62cm:stä -> löytyy kassitolkulla vaatetta, mutta noi pienimmät on jossain. Hohhoijaa, äitipää ei pelaa... :P

Takaisin