Joulukuun jorinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kurkku kipeä toiselta puolelta. Pelkään että streptokokki a (angiina) mitä pyöriny koko syksyn täällä kylillä. Onks kukaan tietojen onks pahasta vauvalle? Pitää kai huomenna käydä nieluviljelyssä.

Ainiin. Ja appiukko saanu streptokokin verenkiertoon, hän makaa sairaalassa iv antibiootissa jo vaik kui monetta päivää. Toinen käsi ku limppu.

Hitto mä kyl pidän vauvan steriilin kuvun alla kun syntyy enkä päästä ketään lähelle!!

Täällä ollu tänään voinnin osalta aika vaihteleva päivä. Hissukseen jaksoin kyllä tehdä kunnon siivouksen ja miehen avustuksella sain petivaatteetkin tuuletettua. Luultavasti mä sitten kohta sotken sängyn, kun niin on viimesen päälle nyt puhtaat lakanat ja kaikki :rolleyes:

Täällä ollut myös tehokas päivä. Tosin mies potilaan osan päivästä krapulassa.
Siivottu kämppää, lenkkeilty kipakassa pakkassäässä, siivotttu vaatekaappia jne. Kämpän siivouksen jälkeen oli painetta alapäässä ja sukkapuikkokipuja. Mutta nyt ei oo taas mitään oiretta. :(

Mä kävin kanssa vähän ulkoilemassa, juuri sopivasti, kun alkoi mahdoton lumimyräkkä. Tai kerkesin ennen pahinta takas sisälle. Meiltä oli sähkötkin puolisen tuntia pois, mutta tuli onneks sitten takaisin. Tunti sitten kun tallilla kävin, oli ainakin sade jonkun verran hellittänyt.

Äh! Täällä oli eilen niin ihana talvinen sää. Yön aikana on tullut vettä ja kaikki se lumi on sulanut pois :(
Eilisestä pahoinvoinnista huolimatta sain tehtyä yhden neulontaprojektin taas valmiiksi! Enää kolme jäljellä. Ehkä kerkeän sittenkin aattoon mennessä :)

Viime yö oli ihan kamala. Heräsin jo ennen neljää sillai että pyörin vaan sängyssä ajoittain torkahtaen.. Jaksoin onneks sen pari tuntia edes ennen kuin meni hermot pyörimiseen ja oli pakko noista ylös.. Jos huomenna paremmalla tuurilla ku ei oo kiire mihinkään..

Mäkin sain yöllä valvoessa yhet villasukat valmiiksi.

Mä oon saanu itseni hysteeriseksi tämän kurkkukivun kanssa. Nyt mulla on vähintään paise... Pitänee klo 8 soittaa terveysasemalle.

Mulla toi väsymys tekee kyllä turhan välinpitämättömäksi.. Noin jospa tää tästä kuitenkin tasoittuu..

Taatusti fuji, koita pitää ny mieli virkeänä ja ajatella positiivisesti eteenpäin. Hetkessä murehtiminen ei paljon auta :)

Lapset heräsivät ja valittivat samaa kurkkukipua. Eli tod.näk. Joku lenssu. Meen silti lääkäriin tänään kun on loppuraskaus. Otin c+ sinkki ja strepsils jos tää tästä. Toivottavasti lapset eivät kovin sairastu.

Hehe... Sain heti ajan terveysasemalle kun sanoin samaan lauseeseen streptokokki ja loppuraskaus ;D täällä odotellaan 8.40 aika.

Hitto ku peeaskattaa kokoajan. Oon koko yön juossu vessassa ja taas sais mennä...

Onhan se kieltämättä hyvä tarkistaa kyllä ettei ole mitään vakavampaa. Muistan ainakin sen että alkuraskaudessa infektiot on tosi huono mut en tiiä miten sit näin loppupuolella vaikuttaa vauvaan nuo.

Caarina niin no sekin! :D jotenkin ei ajatus juokse näin väsyneenä niin en tullu edes ajatelleeksi että tarttuu vauvaan syntymän jälkeen :D Joo ihan hyvä idea mennä ottamaan päikkärit..

kohta tekee pipareita..
Eilen oli vähän kipeämpiä ja pidempikestoisempia supistuksia kuin mitä on ollut aikaisemmin.. Kuopuksen kanssa olimme ainoita, jotka olivat hereillä ja pötköttelin sohvalla, niin ihmeellinen viiltävä kipu alamahalla ja kun se tunne helpotti, niin kylmät väreet levisi jalkoihin.

Tässä olisi vielä vaikka mitä tekemistä.. Eilen lähdin varastosta etsimään nallepukua, mikä ois 62 cm (muistaakseni), niin enhän minä sitä löytänyt =/. Missähän sekin on..

Nieluviljely otettu ja nyt vaan odotellaan. Kurjalta kuulemma näytti kurkku.

Huh. Kävin kaupassa samalla. 5 pussia sapuskaa, että pärjätään huominen :P kauheasti supisti ja näytin varmaan kävelevän polvet yhdessä. Nyt istun autossa penkinlämmittimen kanssa ja yritän toipua. Vielä yks kauppa jos löytyis torttutaikinaa... Se on kaikkialta loppu!

Mulla on myös kauheasti supistellut ja oikein kipeästikin, mutta kun ei vaan säännöllisty niin kotona ollaan. Ei kauhean kiva kun reilu 11kk ikäistä esikoistakin täytyy kannella ja leikkiä hänen kanssaan.

Minä toivon, että jos nämä tuntemukset jotain ennakoivat, niin lähtisi kunnolla etenemään viimeistään huomenna, koska isäntä ois kotona.. Tai no hälytettiihän se yöllä auraamaan, että se saattaa riskinä olla, mutta pyörii tässä meidän alueella.
Mutta epäilen, että tässä vain kiusoitellaan minua :D

Mulla on näitä ollut jo monta viikkoa. Nyt selvästi voimistuneet, jos nämä pikkuhiljaa käynnistäisivät synnytyksen. Toivossa on hyvä elää ja olla :D Kuitenkin vaan kiusaa vielä 4vk ja syntyy 31.12..

Takaisin