Joulukuun jorinat

Mulle aiheuttaa paprika ja nykyään kurkkukin ihan jäätävää närästystä :D Kurkku pitää ensin kuoria ettei se aiheuta mitään :D

Onneks tätä ei jatku loputtomiin :D

Mulla syntyy varmaan kalju vauva kun ei ole närästystä. Tosin taidettiin isänsä kanssa aika kaljuina mekin syntyä, että paksu tukka olis kyllä ihme.

Sande, mulla on suklaa just pahin närästyksen aiheuttaja, sitä jos syön iltakuuden jälkeen nii voin vaa toivoo unia vaikka menisin petiin vasta puolenyön aikaan.

Hei what, onko ducksie saanut jo vauvansa? ! Multa mennyt kyl ohi. Kertokaa jookos :)

Joo, on jo reilu viikko sitten. Kurkkaa tonne 2015 kaksosketjuun.

Edit: piti oikein itsekin tarkistaa, pienet syntyi just ennen vko 32, ja onhan siitä jo kolmatta viikkoa kun marraskuun puolella tapahtu. Sori Ducksie - et päässy itse tiedottelemaan, mutta moni teitä kaksosmammojakin seurailee, kun ootte kaikki niin ihania siellä!

Muokattu viimeksi:
Lila, söin suklaata viimeks sunnuntaina ja tänää närästyksen aikaan vedin. Sipsit ja keksit oli ma ja ti herkuttelua. Mutta en kyllä ihmettele vaikka niistä johtuis. Omaa tyhmyyttä ku pitää mennä syömään..

Pipanat, suklaan oon ainaki kuullu aiheuttavan vatsakipuja vauvalle.

Joten herkuttelen joulun vielä konvehdeilla ja sitten on otettava itteensä niskasta kiinni. Ei tee pahaa läskeillekään sitten ;D

Tuo uskomus on muuten aika hauska. Mulla närästi esikoisen odotusaikanaki ja mustatukkainen tyttö syntyi. Saapa nähä pitääkö paikkansa pikkukakkosenki kohdalla. :D

Minäki oon kuullu suklaan aiheuttavan vatsavaivoja imetetyille. Muistaakseni se ei pidä ihan paikkaansa, sillä siinä joku ainesosa on samankaltainen kun kofeiini, mutta koska sitä on vähemmän suklaassa kuin kahvissa kofeiinia niin se ei yleensä aiheuta imetetyille vauvoille ongelmia. Kofeiini liiallisesti käytettynä vois aiheuttaa.

Tuo uskomus on muuten aika hauska. Mulla närästi esikoisen odotusaikanaki ja mustatukkainen tyttö syntyi. Saapa nähä pitääkö paikkansa pikkukakkosenki kohdalla. :D

Ja sitten tietysti katsotaan/luetaan, kenen vauvalla on hymykuopat laughing6
Mitäs muita näitä on?

Jos harrastaa raskausaikana paljon seksiä, lapselle tulee hymykuopat. Ei yhtään leimaavaa :grin
Tai ehkä se kertoo vaan isin ja äidin läheisyydestä.. No joo, onhan se nyt reilua että on näinkin päin uskomuksia jos kerran tyttövauvat vievät äidin kauneuden jne.

• Tykkään
Reaktiot: DT
Ei tännekään tulossa hymykuoppia. Ellei sitten yli-innostuta kolmen ässään ihan loppumetreillä (not).

Voihan turhautuminen. Viime yönä sain kohtalaisesti unta, mutta nyt väsyttää kun olen paikallani. Tietysti mies tulee vasta tosi myöhään kotiin. Huomisesta lähtien aika varmaan menee paljon mukavammin, kun on ohjelmaa. Tavallaan kaipaan jopa töitä (vaikka näin töistä painajaisia vielä muutama yö sitten). Pesänrakennusviettiäkään ei tunnu olevan, enkä jaksaisi kassia vielä pakata synnärillä varten, kun ei ole merkkiäkään synnytyksen lähestymisestä.

Ja pojalla taas hikka. Se on selvästi lisääntynyt viikon aikana.

Tervetuloa takaisin:)

Muoks. Jos haluaa lukea perätilsynnytyksistä, niin yleisellä puolella niistä oli ihan kiva ketju, positiivisia synnytyskokemuksia.

Kiitos, löysinkin yhden perätilaketjun jota oon mielenkiinnolla lueskellut. Mahtavaa että on myös positiivisia kokemuksia eikä aina vain kauhukertomuksia. Ja toisaalta normaalissa rt-synnytyksessäkään asiat ei aina mene kuin elokuvissa, joten pakko vain luottaa ammattilaisten osaamiseen ja siihen että kyllä se vauva tavalla tai toisella sieltä tulee ulos. :D

Täällä kans mahassa hikataan monta kertaa päivässä, erityisesti iltaisin nukkumaan mennessä. Tyyppi taitaa muutenkin olla iltavirkku, kun joskus yhdentoista jälkeen vasta alkaa iltazumbat. :smiley-bounce022

Takaisin